کودک 4 ساله‌ای ساعاتی پیش به طرز دلخراشی در قائم‌شهر به قتل رسید و برخی منابع از احتمال قتل کودک توسط ناپدری خبر می دهند

شرق پرس:  برخی منابع خبری مدعی شدند؛ دختر خردسال ۴ ساله ای که ترنم نام داشت توسط ناپدری خود با نام م ع با ضربات کابل و با اقدام به خفگی به وسیله آن به قتل رسید.
در حالی که مقامات رسمی هنوز در خصوص جزییات این اتفاق اظهارنظر نکرده‌اند، گزارش‌های منابع محلی تاکید دارد پس از این اتفاق کودک قربانی به بیمارستان منتقل شد که سطح جراحات حکایت از کودک‌آزاری و ضرب‌وشتم داشت.
خیابان بابل کوچه ارغوان و خیابان تهران کوچه مهتاب دو مکانی است که به عنوان محل وقوع قتل منتشر شده است.

تصویر زیر در رسانه ها به عنوان مقتول ۴ ساله این حادثه دلخراش منتشر شده است.

تکمیلی

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تائید خبری مبنی بر قتل کودک قائمشهری در فضای مجازی گفت: خبر مرگ دختر ۴ ساله در این شهرستان بر اثر ضرب و شتم به پلیس ۱۱۰ و پزشکی قانونی این شهرستان اطلاع داده شد.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی, وی افزود: یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی شهرستان برای پیگیری و علت مرگ به منطقه اعزام شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شواهد اولیه از جسد این کودک حکایت از کودک آزاری دارد و به دستور مقام قضایی جنازه جهت تعیین علت اصلی مرگ و انجام آزمایشات لازم تخصصی به سردخانه پزشکی قانونی قائمشهر انتقال پیدا کرد.

عباسی افزود: پرونده برای رسیدگی به دادگستری استان ارسال شد.

 

قتل مشکوک دختر 4 ساله در قائم شهر

 

  • منبع خبر : آخرین خبر مازندران