حجت الاسلام قاسمی به مخالفت مجلس با طرح انتقال آب دریای خزر اشاره و تصریح کرد: وحدت و انسجام در استان باید حفظ شود و نباید آن را تکه‌تکه کرد.

قاسمی: نباید مازندران تکه تکه شود

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) امام‌جمعه موقت ساری با تأکید بر اینکه امامزاده هاشم و گدوک متعلق به مازندران است عنوان کرد: مازندران نباید تکه‌تکه شود.

 

حجت‌الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری بر یکپارچگی و وحدت در مازندران تأکید کرد و گفت: مازندران با آب و دریاچه زنده است و نباید هرکس هر کاری که دلش خواست انجام دهد.

 

وی به مخالفت مجلس با طرح انتقال آب دریای خزر اشاره و تصریح کرد: وحدت و انسجام در استان باید حفظ شود و نباید آن را تکه‌تکه کرد.

 

امام‌جمعه موقت ساری، با گرامیداشت حماسه ماندگار مردم در ۹ دی‌ماه ۸۸ افزود: این حماسه بزرگ که نماد بصیرت ملت ایران است تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

 

حجت‌الاسلام قاسمی یادآور شد: ۹ دی‌ماه درواقع روز دفاع از حریم ولایت و نظام اسلامی بود که ملت ایران به‌صورت خودجوش وارد میدان شدند و به بدخواهان اعلام کردند که برای دفاع از انقلاب و نظام جان را فدا خواهیم کرد.

 

وی به نامه ۳۰ نفر که ادعای ایرانی بودن دارند برای لغو برجام و اعمال تحریم‌ها علیه ایران گفت: این نشان می‌دهد که پرونده فتنه ۸۸ همچنان باز است.

 

امام‌جمعه موقت ساری در بخشی از سخنانش به پیروزی مردم سوریه در حلب اشاره و اضافه کرد: همه دنیا درصدد بودند تا بشار اسد را کنار بکشند اما شاهد به کرسی نشستن فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و اسد ماندگار شده است.

 

 

 

 

مهر