همزمان با روزهای

به گزارش شرق مازندران به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام والملسمین محمد صادق اکبری گفت: همزمان با ایام ولادت و در آستانه میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج (ع) اولیای دم با تأسی از سیره آن امام همام از قصاص محکوم پرونده  قتل گذشتند و جوان قاتل در شهرستان عباس آباد در لحظات آخر در پای چوبه دار بخشیده شد.
وی افزود : با برگزاری چندین جلسه صلح و سازش توسط ستاد صبرو با رایزنی‌های صورت گرفته ، باتلاش دادستان ،رییس زندان ومسوولان فرهنگی زندان با همراهی خیرین بالاخره در زمان اجرای حکم، رضایت اولیای دم حاصل شد.
عالی ترین مقام قضایی استان مازندران گفت : قاتل چند سال پیش به دلیل درگیری مرتکب قتل شده و دستگیر می‌شود و با گذشت بدون قید و شرط اولیای دم، محکوم از قصاص رهایی یافت.
وی ضمن قدردانی از اعلام رضایت اولیای دم و تلاش و پیگیری اعضای شورای حل اختلاف  و دادستان و مسوولان زندان برای برقراری صلح و سازش در این پرونده اطهارداشت: اشاعه فرهنگ صلح وسازش و اعمال عفو و گذشت یکی از اصول بنیادین در فرهنگ اسلامی است که دستگاه قضایی  مازندران نیز به منظور گسترش آن در سطح جامعه تلاش می کند.