در همین رابطه یکی از افراد با سابقه مدیریتی در دولت محمود احمدی نژاد با فعال کردن کمیته‌های تخصصی و واگذاری برخی مسئولیت ها به اعضای ستادش قصد ورود به مجلس را دارد.

 

 

entekhabat78یکی از مدیران ارشد دولت احمدی‌نژاد  در استان مازندران، فعالیت‌های انتخاباتی خود را برای حضور تاثیر گذار در انتخابات مجلس آغاز کرد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، آینده خانه ملت و اینکه چه کسانی بر کرسی‌های آن خواهند نشست، برای اصول‌گرایان، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت قبل بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل هرکس به هر نحوی که می‌تواند، در تلاش است با تمام قوا در این عرصه وارد شود و مرکز استان مازندران از این اتفاق مستثنا نیست.

 

 

در همین رابطه یکی از افراد با سابقه مدیریتی در دولت محمود احمدی نژاد با فعال کردن کمیته‌های تخصصی و واگذاری برخی مسئولیت ها به اعضای ستادش  قصد ورود به مجلس را دارد.

 

 

این فعال سیاسی که سابقه معاونت استانداری مازندران در چهار سال دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد را در کارنامه دارد با برپایی تجمعات و محفل های خانگی  به فکر جذب افراد به ویژه جوانان است.

 

 

به هرحال تب و تاب بالایی در عرصه سیاسی شهرستان ساری شکل گرفته و اکثر جریانات به صورت پنهان و آشکار در صدد حضور اثر گذار در زمینه انتخابات مجلس هستند.

 

 

البته به این نکته نیز باید توجه شود که انتخابات مجلس میدانی بزرگ در عرصه سیاست است اما منافع ملی و وضع قوانینی جامع و بهبود زندگی مردم در راستای پیشرفت و تعالی کشور مهمترین وظیفه هرنماینده است و نباید این امر مهم در سایه فعایت های سیاسی گم شود./بشارت