سردار مسلمی با بیان اینکه جمع آوری اسناد در دست اقدام است افزود: دادستان مازندران خواست تا اطلاعات سپاه در این زمینه ورود پیدا کند و با دریافت گزارش‌ها در این زمینه به عنوان ضابط از قانون دستور می‌گیریم.

شرق پرس : سردار سیاوش مسلمی در حاشیه نشست برنامه‌های گرامیداشت سردار سلیمانی با بیان اینکه در جاهایی که نهادهای نظارتی به درستی کار خودشان را انجام ندهند ورود می‌کنیم، درباره دستگیری در شهرداری و شورای شهر ساری گفت: به دلیل عدم ورود دستگاه‌های نظارتی مجبور به ورود شدیم.

وی ادامه تمام دستگیری‌ها با ادله و با دلیل و مستند و با نظر شخص بازپرس انجام می‌شود و ما فقط ضابط هستیم، تصریح کرد: تمامی موارد زیر نظر بازپرس و قانون صورت می‌گیرد.

سردار مسلمی با عنوان اینکه تمام بازجویی‌ها با حضور شخص بازپرس صورت می‌گیرد، ادامه داد: نسبت به مسائل استان کامل اشرافیت دارم و شبه‌هایی که مطرح می‌شود، نادرست است.

فرمانده سپاه کربلا در مازندران با اشاره به دستگیری بزرگترین واردکننده نهاده‌های دامی در استان، اشکال در نظام توزیع را از مهمترین مسائل بیان کرد و گفت: با هرگونه اخلال در نظام توزیع و عرضه برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده نهاده‌های دامی همچنان باز است و تاکنون چندنفر دستگیر شده است، افزود: این پرونده در حال پیگیری است.

سردار مسلمی با اشاره به دستگیری‌ها در شوراهای شهر با تاکید براینکه افراد با هر سلیقه و نگرشی در شورای شهر برای ما فرقی ندارد، گفت: متأسفانه برخی از افراد در حال فضاسازی‌های نادرست است درحالی که تمام کارها زیرنظر بازپرس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری اسناد در دست اقدام است، گفت: دادستان استان خواست تا اطلاعات سپاه در این زمینه ورود پیدا کند و با دریافت گزارش‌ها در این زمینه به عنوان ضابط از قانون دستور می‌گیریم.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه برخی پرونده‌ها هنوز تکمیل نشده و از این رو به دادگستری ارجاع نشده است، گفت: سپاه در این پرونده‌ها طبق نظر قانون و به عنوان ضابط می‌کند.

به گزارش مهر, سردار مسلمی با بیان اینکه هنوز عدد و رقم‌های تخلفات مالی در شهرداری ساری و بابل در حال نهایی شده است، گفت: پرونده نهاده‌های دامی نیز در دست تکمیل است.