با حضور مجید حسین زادگان غلامیان بعنوان فرماندار میاندورود و حسن زاده بعنوان سرپرست شهرستان بابلسر و سید علی اسد بعنوان سرپرست فرمانداری جویبار معرفی شدند

به گزارش شرق پرس آئین معارفه فرماندار جدید میاندورود و سرپرستان شهرستان های بابلسر و جویبار با حضور احمد حسین زادگان معاون استاندار و طی مراسمی جداگانه در هر یک از این شهرستان ها انجام شد.
برای شهرستان میاندورود، با حکم وزیر کشور علی غلامیان به عنوان فرماندار منصوب شد و از زحمات محمدرضا غلامی سرپرست فرمانداری میاندرود قدردانی شد.
گفتنی است که محمد رضا غلامی پس از اعلام بازنشستگی ارسطو قادری فرماندار پیشین شهرستان میاندرود برای کمتر از سه ماه به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شده بود.
علی غلامیان نیز پیش از این به مدت چهار سال معاون فرماندار فریدونکنار بود.
علاوه بر این امروز با حضور معاون استاندار مازندران سرپرست فرمانداری های بابلسر و جویبار معرفی و منصوب شدند.
اسماعیل حسن زاده طی مراسمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بابلسر منصوب و معرفی شد و از سید علی اسد فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر شد که پیش از فرمانداری بابلسر سرپرستی فرمانداری بابلسر و مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران را در کارنامه خود دارد.
اسماعیل حسن زاده نیز پیش از تصدی فرمانداری بابلسر، برای چندین سال سمت معاون فرمانداری شهرستان ساری را بر عهده داشت.
علاوه بر این سید علی اسد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار منصوب شد و از تلاش های رجبعلی وهابی در زمان مسئولیتش قدردانی شد.