فرماندار میاندورود بر پیگیری مصوبات جلسات فرهنگی تاکید کرد و گفت: خیران برای حل مشکلات آموزش و پرورش میاندورود مشارکت کنند.     به گزارش شرق پرس,  ارسطو قادری پیش از ظهر امروز در مراسم شورای فرهنگیان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری یکی از دغدغه‌های مهم رهبر […]

 

فرماندار میاندورود بر پیگیری مصوبات جلسات فرهنگی تاکید کرد و گفت: خیران برای حل مشکلات آموزش و پرورش میاندورود مشارکت کنند.

    به گزارش شرق پرس,  ارسطو قادری پیش از ظهر امروز در مراسم شورای فرهنگیان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب را فرهنگ دانست و اظهار داشت: باید در سطوح مختلف فرهنگ جامعه کار شود تا بتوانیم فرهنگ عمومی را بدون سنگ‎اندازی ارتقاء دهیم.

فرماندار میاندورود ادامه داد: باید بستر لازم برای عمومیت بخشیدن بحث فرهنگ در اجتماع فراهم شود و فرهنگیان باید تلاش مضاعف برای پیشبرد اهداف فرهنگی داشته باشند.

قادری نقش شورای آموزش و پرورش را پشتیبانی از فضای آموزشی دانست و گفت: حضور خیران یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب برای رفع مشکلات موجود در بخش آموزش است و باید از برکات حضور آنان استفاده شود.

وی خروجی مناسب جلسات را در گرو پیگیری مصوبات آن دانست و گفت: مدیران باید در جلسات حضور فعال داشته باشند و مصوبات جلسه را به صورت جدی پیگیری کنند.

قادری با بیان اینکه هر یک از ادارات و نهادها در جایگاه خود اهمیت خاصی دارند، افزود: تمامی نهادها باید برای خدمت‏رسانی به امورات مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مردم از عملکرد آنان رضایت کافی داشته باشند.

فرماندار شهرستان میاندورود در پایان اظهار داشت: آموزش و پرورش پرچمدار هر تشکیلات است چرا که پرورشگاه نسلی است که آینده‎سازان مملکت هستند.
فارس

 

/انتهای خبر