علی‌اکبر اسدی در نشست کمیته روابط ‎عمومی و اطلاع‎رسانی ستاد ساماندهی ساحل گهرباران شهرستان میاندورود با اشاره به تشکیل ۱۰ کمیته در این ستاد وظیفه کمیته اطلاع‎رسانی و روابط عمومی را مهم ارزیابی کرد. به گزارش شرق پرس، علی‌اکبر اسدی ظهر یکشنبه  در نشست کمیته روابط ‎عمومی و اطلاع‎رسانی ستاد ساماندهی ساحل گهرباران شهرستان […]

 

علی‌اکبر اسدی در نشست کمیته روابط ‎عمومی و اطلاع‎رسانی ستاد ساماندهی ساحل گهرباران شهرستان میاندورود با اشاره به تشکیل ۱۰ کمیته در این ستاد وظیفه کمیته اطلاع‎رسانی و روابط عمومی را مهم ارزیابی کرد.

به گزارش شرق پرس، علی‌اکبر اسدی ظهر یکشنبه  در نشست کمیته روابط ‎عمومی و اطلاع‎رسانی ستاد ساماندهی ساحل گهرباران شهرستان میاندورود با اشاره به تشکیل ۱۰ کمیته در این ستاد وظیفه کمیته اطلاع‎رسانی و روابط عمومی را مهم ارزیابی کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این ستاد به ریاست فرماندار این شهرستان افزود: کمیته‌های امنیت ارزیابی بهداشت و سلامت پیشگیری از مغروقین توسعه و عمران  پذیرایی و اسکان فرهنگی آمار و برنامه‌ریزی و کمیته روابط‏‌عمومی و اطلاع‏‌رسانی همچنین کمیته امور رفاهی در ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مسئول و اعضا کمیته روابط‎عمومی و اطلاع‎رسانی همچنین خبرنگاران برگزار شده بود مصوب شد آمارهای روزانه ستاد ساماندهی دریا از طریق بخشداری گهرباران به عنوان متولی اجرای طرح ساحلی همچنین دفتر امور اجتماعی به کمیته روابط عمومی ارائه شود.

به گزارش فارس، از دیگر مصوبات این طرح تهیه گزارش‎های خبری با همکاری خبرنگاران و انتشار آن از رسانه‌های ارتباط جمعی استانی بود و مقرر شد جلسه بعدی این کمیته ۲۵ اردیبهشت جاری برگزار شود.

 

/انتهای خبر