نماینده شرق مازندران گفت: در سال جاری با مشکلاتی که در بخش بودجه استانی با آن مواجه بودیم تمامی پروژه های بزرگ در سطح سه شهرستان نکا، بهشهر گلوگاه ملی شد.

 

fazelabshahri0

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به چگونگی ساماندهی فاضلاب شهری گفت: مشکل فاضلاب شهری یکی از دغدغه های مهم مردم شرق قلمداد می شودکه باید جهت برون رفت از این معضل تصفیه خانه احداث شود.

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از مهر، احمدعلی مقیمی در جلسه شورای اداری که در امامزاده حسن شهرداری نکا برگزار شد، با اشاره به چگونگی استفاده از ظرفیت های شهری، استانی و ملی  اظهار داشت: اعتبارات سال ۹۴ نسبت به سال جاری از نظر منابع تغییری نخواهد کرد لذا در این راستا باید چگونگی استفاده از ظرفیت های شهری، استانی و ملی در دستور کار قرار گیرد.

 

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران منابع مالیاتی را دیگر مجرای تامین بودجه پیشنهادی دولت برشمرد و بیان کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته  مقرر شد ۷۰ هزار میلیارد تومان از منابع مالیات کسب کنیم این رقم در حالیست که در سال ۹۴ با رشد ۱۶ هزار میلیاردی به ۸۶ هزار میلیارد تومان افزایش می یابد.

 

 

 اضافه کرد: دولت در ازای حذف بودجه بیمه بیکاری یک هزار میلیارد را در بخش جوانان، سکونت های حاشیه نشین شهری، تسهیلات  و وام ازدواج را در دستور کار خود قرار داد.

 

 

نماینده شرق مازندران گفت: در سال جاری با مشکلاتی که در بخش بودجه استانی با آن مواجه بودیم تمامی پروژه های بزرگ در سطح سه شهرستان  نکا، بهشهر گلوگاه ملی شد.

 

 

نماینده مردم نکا بهشهر وگلوگاه  تملک دارایی استان مازندران را طی سال جاری ۲۲۴ هزار میلیارد تومان عنوان کردکه با ۳۱۳ میلیارد تومان تبصره ۲۲ این مقدار به ۵۳۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

 

 

وی تاکید کرد: مدیران باید با سرعت، برنامه ریزی دقیق و مدون علاوه بر کارهای جاری اتاق فکری جهت چگونگی استفاده از منابع شهری، ملی و استانی تشکیل دهند تا در تامین بودجه های ملی و استانی شرمنده مردم نشوند.