مدیر عامل انجمن بیماران خاص مازندران گفت : ۱۰ درصد بیماران خاص استان در این شهرستان نکا زندگی می کنند. به گزارش شرق پرس, ، محمدرضا غلامی روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی همایش گلریزان بیماران خاص در نکا افزود : هم اکنون حدود هشت هزار نفر در مازندران به بیماری های خاص مبتلا […]

 

مدیر عامل انجمن بیماران خاص مازندران گفت : ۱۰ درصد بیماران خاص استان در این شهرستان نکا زندگی می کنند.

به گزارش شرق پرس, ، محمدرضا غلامی روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی همایش گلریزان بیماران خاص در نکا افزود : هم اکنون حدود هشت هزار نفر در مازندران به بیماری های خاص مبتلا هستند که ۸۰۰ نفرشان در نکا زندگی می کنند.

هموفیلی ، ام اس ، تالاسمی ، بیماری ها پیوندی و دیالیز از بیماری های خاص محسوب می شوند.

غلامی تامین هزینه های درمان ، دارو و معیشت را از مشکلات بیماران خاص برشمرد و اظهار داشت : ارائه خدمات درمانی رایگان و ارائه خدمات مناسب از سوی شرکت های بیمه گر می تواند گره گشای مشکلات بیماران خاص باشد که هم اکنون تا حد قابل قبولی در حال انجام است.

مدیر عامل انجمن بیماران خاص مازندران گفت : ارائه بسته خدماتی ، درمانی وزارت بهداشت از جمله مسائلی است که می تواند تا حدود بسیار خوبی از درد و آلام بیماران خاص کم کند که امیدواریم هرچه سریع تر برای بیماران خاص در مازندران اجرایی شود.

به گزارش ایرنا وی با اشاره به اضافه شدن سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر به خانواده های سرطانی کشور افزود : متاسفانه سالانه بیش از ۴۰ هزار نفر در کشور بر اثر این بیماری فوت می کنند.

 

/انتهای خبر