رئیس سازمان حج و زیارت  با اشاره به صرفه جویی های صورت گرفته در عمره امسال بیان کرد: عمره امسال ۴۰۰ هزار تومان برای زائران ارزانتر خواهد بود.   به گزارش شرق پرس، همایش کارگزاران حج و زیارت مازندران با حضور اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در سالن اهل بیت (ع) […]

 

اوحدی حج و زیارت مازندران کارگزاار

 

رئیس سازمان حج و زیارت  با اشاره به صرفه جویی های صورت گرفته در عمره امسال بیان کرد: عمره امسال ۴۰۰ هزار تومان برای زائران ارزانتر خواهد بود.

 

به گزارش شرق پرس، همایش کارگزاران حج و زیارت مازندران با حضور اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در سالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد.

در این همایش ابتدا ساداتی، رئیس سازمان حج و زیارت استان مازندران گزارش کاملی از عملکرد این سازمان ارائه و اضافه کرد، مازندران چهارمین استان زائر خیز کشور است و از اینرو باید اختیارات بیشتری به مدیر استان در جهت رسیدگی به خواسته زائرین واگذار شود. وی در ادامه با توجه به گستردگی استان مازندران خواستار ناحیه بندی کردن استان شد.

در این همایش مختاری نماینده کارگزاران نیز با توجه به ظرفیتهای موجود،  خواستار تشکیل شورای مشورتی در استان و کشور شد. وی همچنین با انتقاد از افزایش بی رویه دفاتر زیارتی درخواست کرد که در این زمینه بازنگری صورت گیرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این همایش گفت: همواره منتظر پیشنهادات و نظرات دوستان هستیم و جلسه مشورتی را حتما در برنامه های استان ها و کشور قرار خواهیم داد.

وی در ادامه، با اعلام رضایت وزیر حج عربستان از زائران ایرانی اضافه کرد، به همین دلیل امسال سهمیه زیادتری به زائران ایرانی در عمره تعلق گرفت.

سعید اوحدی در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به دیداری که با نماینده ولی فقیه در مازندران(آیت الله طبرسی) داشت ابراز امیدواری کرد به مسئله اخلاق زائر توجه ویژه ای شود .

  رئیس سازمان حج و زیارت  با اشاره به صرفه جویی های صورت گرفته در عمره امسال بیان کرد: عمره امسال ۴۰۰ هزار تومان برای زائران ارزانتر خواهد بود.

وی در پایان با یادآوری نامگذاری امسال بنام اقتصاد و فرهنگ، ابراز امیدواری کرد که با نگاه ویژه در این زمینه مشکلات کارگزاران کاهش یابد.

 اضافه می شود قبل از این همایش اوحدی به همراه مسئولین دیگر به دیدار ربیع فلاح استاندار مازندران و آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه مازندران نیز رفته بود.

 

/انتهای خبر