انتخابات هیات شطرنج مازندران با حضور رئیس فدراسیون, مسئولان ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع انتخابات برگزار و رئیس این هیات برای 4 سال ابقاء شد

به گزارش شرق پرس صبح امروز یکشنبه ۲۲ مهر, مجمع انتخابات هیات شطرنج استان مازندران با حضور مهرداد پهلوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران, کسری منوچهری معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران, مهدی معافی رئیس حراست, حسین بریمانی رئیس گروه ورزش قهرمانی و همچنین اعضای مجمع هیات شطرنج مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل برگزار شد.

در این جلسه حاضران پس از استماع برنامه های تنها کاندید حاضر در انتخابات ریاست هیات شطرنج, رای های خود را در حضور ناظران به صندوق انداختند و پس از شمارش آراء ماخوذه, محمدعلی علی‌نژاد با ۱۳ رای از ۱۵ رای اخذ شده بعنوان رئیس هیات شطرنج ابقاء شد.

پهلوان زاده پس از برگزاری انتخابات در ساری گفت: شطرنج مازندران جهش های بزرگی داشت و این قابل کتمان نیست. وی تاکید کرد؛ این پیشرفت ها بدون زحمت و مدیریت خوب امکان پذیر نیست.

مهرداد پهلوان زاده ضمن تشکر از علی نژاد بدلیل خدمات شایسته و خوب وی برای ورزشکاران استان اظهار داشت : هیات شطرنج مازندران هیاتی است که پیگیر مسائل قهرمانان این رشته است و همواره در جهت رشد ورزشکاران گام برداشته است.

رئیس فدراسیون شطرنج کشور افزود : امیدواریم با این انتخاب, شطرنج مازندران روند روبه رشد خود را داشته باشد و قهرمانان بیشتری از این استان به میادین بین المللی معرفی شوند.

محمدعلی علی نژاد رئیس منتخب هیات شطرنج مازندران نیز در دفاع از عملکرد ۴ سال گذشته ی این هیات گفت: برگزاری کلاس های مربیان و داوران , برگزاری مسابقات رده های سنی و لیگ , تنظیم تقویم ورزشی سالانه هیات شطرنج, برگزاری مسابقات شطرنج حتی در روستاها و… بخشی از کارهای انجام شده در استان بود که حاصل آن شناخت و معرفی چهره های جدید در شطرنج مازندران و کشور است.

علی نژاد در تشریح برنامه های آینده این هیات نیز گفت: تشکیل کمیته های استعدادیابی در همه شهرستان ها, انعقاد تفاهم نامه با ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی برای گسترش ورزش شطرنج و برنامه ریزی برای اعزام های خارج از استان از برنامه های آینده هیات شطرنج مازندران خواهد بود.

در پایان این مجمع, اعضا و رای دهندگان حاضر در جلسه, درددل ها و گلایه های خود را با رئیس فدراسیون شطرنج و رئیس هیات استان مطرح کردند.