خبر برکناری مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران، آنهم در حالیکه گفته می شود پای یک نماینده مجلس درمیان است موجب واکنش شدید مسئولان مازندران شد ...

شرق مازندران : خبر برکناری علی اکبر صفریان مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از سوی رسانه ها با واکنش شدید برخی مسئولان مازندران روبرو شد .

جاییکه یکی از فعالان رسانه ای استان مازندران، ردپای یکی از نمایندگان را در این برکناری رسانه ای کرد و بعد از آن نیز تحت فشار مسئولان و رسانه ها، خبر لغو مراسم معارفه سرپرست صنایع چوب و کاغذ مازندران اعلام شد .

فرماندار شهرستان ساری نیز در گفت و گو با ایلنا؛ علت لغو مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت چوب وکاغذ مازندران را، عدم هماهنگی مسئولان شرکت آینده پویا، هلدینگ این مجموعه با مسئولان ذیربط استان مازندران اعلام کرد.

منصورعلی زارعی نماینده ساری در مجلس هم ضمن انتقاد از برکناری ناگهانی مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران از مسئولان استان مازندران و نهادهای نظارتی خواست که به طور جدی وارد این موضوع شوند.

نماینده ساری در مجلس با اعلام رضایت شورای کارگری و کارگران این واحد تولیدی از عملکرد علی اکبرصفریان؛ برکناری وی را ابهام انگیز عنوان کرده بود.

شنیده های خبرنگار ما حاکیست که با ورود جدی مسئولان ارشد استان مازندران به این موضوع؛ مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت ؛ صبح امروز لغو شد و علی اکبر صفریان با حضور در دفتر کارخود، فعالیت هایش را از سرگرفته است.

سئوالی که پیش می اید اینست که پای کدام نماینده مجلس در برکناری شتابزده مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ در میان است در صورتیکه طبق آمار و اطلاعات منتشر شده ، مدیرعامل فعلی کارنامه یکساله موفقی داشت!؟

و اینکه آیا این رویه از سوی نماینده محترم ادامه خواهد یافت ؟