ابوترابی فرد از مازندران به عنوان خطه شیهد پرور یاد کرد و گفت: کسانیکه خداشناس باشند و شاگرد مدرسه توحید و پس از شناخت خداوند به مقام ربوبیت اعتقاد داشته باشند، با زانو زدن در مدرسه توحید به مقام شهادت می رسند

 

abotorabi

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی رستگارند که اهل استقامت و ایستادگی و در راه مستقیم باشند تا پیروزی به دست آید و این جوانانی که به جبهه عزیمت کرده و تا مرز شهادت استقامت کردند که اکنون کشور ما عزت دارد.

 
 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد ظهر پنجشنبه در یادواره سرداران و ۲۲۰ شهید شهرستان میاندرود در روستای ورکلا از مازندران به عنوان خطه شیهد پرور یاد کرد و گفت: کسانیکه خداشناس باشند و شاگرد مدرسه توحید و پس از شناخت خداوند به مقام ربوبیت اعتقاد داشته باشند، با زانو زدن در مدرسه توحید به مقام شهادت می رسند.

 

 

وی اظهار داشت: از خانه‌های نورانی به نور ایمان، این شهدا تربیت شدند و حضور در مدرسه دین، یعنی آراسته شدن به دین، فضائل اخلاقی، علم، عقل، صداقت، امانت، شجاعت و فداکاری و پرهیز از ظلم.

 

 

وی عنوان کرد: آراسته شدن به نماز، بندگی خدا، امر به معروف نشانه دهنده توحید است و رفتار ایمانی، انسان را گناه دور می دارد.

 

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: باید راه شناخت و در راه توحید، ایمان، عمل صالح و در راه مستقیم قدم برداشت و اگر راه را شناختیم و در آن قدم برداشتیم، دلیل بر پیروزی نیست بلکه باید درست ماند و درست حرکت کرد.

 

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی رستگارند که اهل استقامت و ایستادگی و در راه مستقیم باشند تا پیروزی به دست آید و این جوانانی که به جبهه عزیمت کرده و تا مرز شهادت استقامت کردند که اکنون کشور ما عزت دارد.

 

 

وی گفت: هشت سال جنگ و سالها اسارت استقامت می خواهد تا ایران به عنوان نماد در جهاد شناخته شود.

 

 

وی گفت: این شهداء و جانبازان مازندرا ن بودند که عزت و افتخار آفریدند و زنان ما در مشکلات با همسرن با استقامت، صبر و تحمل، بنیان خانواده را سست نکنند زیرا ارزش یک بانو به مدیریت خانه، صبر استقامت و تربیت است.

 

 

وی گفت: امروز ایران را به یک دژ مستحکم نه در منطقه و آسیا بلکه در صحنه بین المللی و جهانی تبدیل کرده ایم.

 

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد بیان داشت: با وجود چندهزار کیلومتر مرزهای شرقی، هزار کیلومتر مرزهای غربی و با وجود ناامنی در کشورهای همسایه، دارای بیشترین امنیت هستیم که این نشانه صبر و استقامت است.

 

 

به گزارش مهر, وی گفت: از دو سال پیش بیشترین فشارها به ایران آورده شد، بانک مرکزی کشور را تحریم کردند و فلج شدن سیستم بانکی یعنی فلح شدن یک کشور ولی ایران برابر تحریمها استقامت کرد.