سردار مسلمی در مراسم تجلیل از ورشکاران جوانمرد مازندران گفت : برخی با گرانی ها و ایجاد مشکلات بدنبال این هستند که مشارکت گسترده اتفاق نیافتد

به گزارش شرق پرس ، سردار مسلمی در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران که مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی رقابت نکردند اظهار داشت: سخت است که سالها برای بدست آوردن سکوی تلاش کنید و در لحظه آخر از آن سکو دست بردارید. کار این عزیزان بالاتر از آنست که در این مراسم از آنها تجلیل شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندراندر ادامه با گلایه از مسئولانی که رفتار مناسبی از چنین ورزشکاران جوانمرد نداشته اند افزود؛ هرچند مزد این عزیزان داده نشد ولی جای بی مهری هم نبود.

وی بیان داشت؛ امام خمینی (ره) فرمود؛ مردم را ناامید نکنید چراکه همین مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند. اما متاسفانه برخی ها با ایجاد مشکلات ، کم کاری ها و گرانی ها بدنیال این هستند که مشارکت گسترده در انتخابات روی ندهد.

سردار مسلمی تاکید کرد؛ اجازه نخواهیم داد به واسطه ضعف مدیریت، مردم ناامید شوند و روزی به سراغ چنین مسئولانی خواهیم رفت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران، با اشاره باینکه نباید بی مهری های صورت گرفته را پای انقلاب و نظام بنویسیم اظهار داشت؛ انقلاب ما مظلوم است .چراکه هم از دشمنان خارجی و هم از غرب گرایان داخلی مورد هجمه قرار می گیرد.

مسلمی در پایان گفت: از ورزشکاران درخواست می نمائیم همانگونه که در میدان ورزش کار خود را بخوبی انجام دادید، در تلاش برای انتخابات پر شور و حضور پررنگ مردم در صندوق های رای همت خود را بکار بندید.

 

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور آیت الله محمد لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، سردار میرزایی فرمانده انتظامی، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، از ورزشکاران جوانمرد تجلیل بعمل آمد.

 

تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران

 

تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران