فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری 2 نفر و کشف بیش از 21 هزار عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد .

عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در بهشهر دستگیر شدند

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم شجاعی در تشریح این خبر ، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از مراسم چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان بهشهر به اجرا در آمد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر،افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی پس از برسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی دو نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان شدند.

 

شجاعی،خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از منزل آنان ۲۱ هزارو ۱۹۸ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

 

سرهنگ شجاعی ، با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دلیل سلب آسایش شهروندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی بهشهر در خاتمه از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال ضمن همکاری با پلیس در ایجاد نظم و امنیت عمومی،در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کنند.