پلیس مازندران در اقدامی پیشگیرانه به سراغ مراکز خرید ضایعات رفتند که در ادامه 47 سارق سیم و کابل شناسایی و دستگیر شدند...

شرق پرس : در روزهای گذشته شاهد افزایش سرقت سیم و کابل های برق در استان مازندران بوده ایم به طوریکه این سرقت ها موجب قطعی برق در محله های مختلف و ایجاد مشکلات فراوان برای شهروندان شده است.

 

اما پلیس مازندران در اقدامی پیشگیرانه به سراغ مراکز خرید ضایعات رفتند که در ادامه ۴۷ سارق سیم و کابل شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ، ولی الله گنجیان مقدم رئیس پلیس پیشگیری مازندران در اینباره گفت: در اجرای طرح‌های نظام جامع عملیاتی، طرح پیشگیری از سرقت در حوزه اسنحفاظی کلانتری‌های سطح استان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه خهای انتظامی استان از کلیه مراکز خرید و فروش ضایعات بازدید کردند.

سرهنگ گنجیان از کشف بیش از ۳۰۰۰ متر سیم برق سرقتی در بازدید از این مراکز خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴۷ سارق سیم و کابل برق در سطح استان شدند.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.