نخستین طرح ” مفتاح‌الجنه ” در رمضان امسال، از گلوگاه در شرقی‌ترین شهرستان مازندران، آغاز شد. به گزارش شرق پرس, صبح امروز(سه شنبه) با حضور تیمور طهماسب‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)مازندران، طرح مفتاح‌الجنه مازندران با هدف دلجویی و بررسی مشکلات مددجویان زیر پوشش این نهاد مقدس، در شهرستان گلوگاه به اجرا درآمد. […]

 

مفتاح الجنه

 

نخستین طرح ” مفتاح‌الجنه ” در رمضان امسال، از گلوگاه در شرقی‌ترین شهرستان مازندران، آغاز شد.

به گزارش شرق پرس, صبح امروز(سه شنبه) با حضور تیمور طهماسب‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)مازندران، طرح مفتاح‌الجنه مازندران با هدف دلجویی و بررسی مشکلات مددجویان زیر پوشش این نهاد مقدس، در شهرستان گلوگاه به اجرا درآمد.

طهماسب‌پور، در آیین اجرای این طرح اظهار داشت: برای بررسی و رفع مشکلات مسکن، معیشت، درمان و پرداخت وام‌های خوداشتغالی، به‌صورت دوره‌ای به شهرستان‌های مختلف استان سفر می‌کنیم و در این بازدیدها، دستورات لازم برای رفع مشکلات، داده می‌شود.

وی یکی از مشکلات مددجویان را بحث اشتغال عنوان و تصریح کرد: کمیته امداد مازندران از تاریخ افتتاح این نهاد مقدس تاکنون، توانسته است ۴۵ هزار طرح خود اشتغالی را در شهرهای مختلف استان اجرایی و عملی کند که تعداد این طرح‌ها در سال گذشته، هفت هزار مورد بوده است.

طهماسب‌پور با بیان اینکه نظارت بر طرح‌های خوداشتغالی در کمیته امداد، یکی از امتیازات بارز این نهاد مقدس است، خاطرنشان کرد: برخلاف دیگر دستگاه و بانک‌های عامل، برای پایداری طرح‌های خود، نظارت دقیقی بر پرداخت تسهیلات داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، تصریح کرد: این نهاد، قبل و بعد از پرداخت وام‌های خوداشتغالی از سوی بانک‌های عامل، به متقاضیان و دریافت‌کنندگان تسهیلات، مشاوره می‌دهد تا بتوانند با مدیریت بهینه منابع، ضمن بهره‌مندی خود و خانواده خود از یک فرصت اشتغال پایدار، نقش یک کارآفرین را داشته باشند و از طرفی اقساط را نیز به موقع پرداخت کنند.

به گزارش فارس, وی در پایان، گفت: کمیته امداد حضرت امام(ره) مازندران، ۶۲ هزار خانوار یا ۱۱۰ هزار مددجوی زیر پوشش دارد که هدف بزرگ آن، حمایت و دستگیری با هدف توانمندسازی، و تبدیل آنها به افراد کارآفرین و تاثیرگذار در اجتماع است.

 

/انتهای خبر