ارسطو قادری به راه اندازی سوئیت‎های لازم برای اسکان گردشگران ساحلی اشاره کرد و گفت: آلاچیق‎هایی زیبا با کمترین اجاره در اختیار گردشگران قرار می گیرد.   به گزارش شرق پرس, فرماندار میاندرود در گفت و گو با ایرنا، طرح‎های توسکا و نگین ساحل گهرباران را از جمله طرح‎های در حال فعالیت شهرستان عنوان کرد […]

 

ارسطو قادری به راه اندازی سوئیت‎های لازم برای اسکان گردشگران ساحلی اشاره کرد و گفت: آلاچیق‎هایی زیبا با کمترین اجاره در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

 

به گزارش شرق پرس, فرماندار میاندرود در گفت و گو با ایرنا، طرح‎های توسکا و نگین ساحل گهرباران را از جمله طرح‎های در حال فعالیت شهرستان عنوان کرد و افزود: یک طرح دیگر نیز در مرحله مقدماتی قرار دارد.

وی از استقرار پلیس عفاف و حجاب در طرح های دریای گهرباران خبر داد و بیان کرد: اورژانس، هلال‎احمر و قرارگاه پلیس ساحلی در این مناطق نیز مستقر هستند.

فرماندار میاندرود به راه اندازی سوئیت‎های لازم برای اسکان گردشگران ساحلی اشاره کرد و گفت: آلاچیق‎هایی زیبا با کمترین اجاره در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

قادری از شناسایی نقاط کور در سواحل گهرباران میاندرود خبر داد و بیان کرد: اطلاع رسانی محیطی برای استفاده نکردن مردم از نقاط ناامن انجام شده و ورودی های دریا در این نقاط نیز مسدود شده است.

وی به بازدیدهای مستمر خود از وضعیت ساحل گهرباران اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا سواحلی شایسته را برای مردم شهرستان و گردشگران آماده سازیم.

 

/انتهای خبر