قاسم جان‌بابایی در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت یک طرح بنیادین است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت، گفت: این طرح بیشتر شامل حال بیماران شده است و به سود کادر پرستاریی، خدماتی و پیراپزشکی نیست.

 

janbabaee-olompezeshki15

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بازنگری در پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس قاسم جان‌بابایی در آیین تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت یک طرح بنیادین است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت، گفت: این طرح بیشتر شامل حال بیماران شده است و به سود کادر پرستاریی، خدماتی و پیراپزشکی نیست.

 

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول سلامت ورود بیماران به بیمارستان‌های دولتی بیشتر شده و حجم کاری همکاران بیمارستان نیز افزایش یافته است، اظهار کرد: در نحوه پرداخت‌ حقوق پرسنل بیمارستانی نیز بازنگری می‌شود تا پرداخت‌ها براساس عملکردها تعیین شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، بیمارستان اصلی و بسیار پرترافیک مازندران است و مشکلات خاص خود را دارد که سعی کردیم بخشی از مشکلات را با کمک مسئولان و خیران حل کنیم.

 

امام جمعه موقت ساری نیز در این مراسم با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر (ص) رحمت و امام جعفر صادق (ع)،گفت: پیامبر اسلام (ص) برای ترویج و همه‌گیر کردن دین مبین اسلام سختی‌های زیادی را متحمل شدند و حتی در معرض رفتارهای مغرضانه و دور از انسانیت مردم زمان خود قرار گرفتند اما بسیار باگذشت، مهربان و مدبر بودند.

 

حجت‌الاسلام محمد قاسمی افزود: در هر عرصه‌ای که هستیم باید طوری رفتار و عمل کنیم که مایه کارگشایی و کمک به خلق خدا باشد.  

 

سرپرست سابق بیمارستان امام خمینی (ره) ساری نیز گفت: این بیمارستان هر روز مشکلات خاص خود را دارد اما حتی با کسری بودجه و منابع مالی نمی‌تواند متوقف شود.

 

محمدحسین کریمی‌نسب به بیان عملکردهای خود در مدت کمتر از یک‌سال سرپرستی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری پرداخت و اظهار کرد: برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت داشته و خود نیز در کنار فعالیت‌های دیگری که از جمله در نظام پزشکی دارد، همچنان در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به فعالیت پزشکی خود ادامه می‌دهد.

 

سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی (ره) ساری نیز با بیان اینکه بیمارستان جایی برای آزمون و خطا نیست،گفت: تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری خوب و توجه به نگاه تیمی، خرد جمعی و مشورت برای ارتقای آموزشی و درمانی لازم است.

 

میثاق شفیع‌زاد گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) ساری در سال ۷۱ تاسیس شد، با ظرفیت ۳۲۸ تخت مصوب و ۳۱۵ تخت فعال و ۳۱ تخت ویژه در خدمت مردم است.

 

وی به بیان برنامه‌های خود در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری پرداخت و گفت: ابتدا باید سیستم نوبت‌دهی بیماران سر و سامان یابد و فرآیند نوبت‌دهی طوری باشد که رضایت مردم را جلب کند.

 

 در پایان ضمن تقدیر از زحمات محمدحسین کریمی‌نسب در مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، میثاق شفیع‌راد به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان معرفی شد.

فارس