یک منبع امنیتی در استان دیالی از شکست خوردن طرح اشغال بغداد از سوی تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خبر داد.   شرق پرس:  مهر به نقل از پایگاه المصدرنیوز نوشت: یک منبع امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات دجله در دیالی از خنثی سازی طرح ورود تروریستهای […]

 

یک منبع امنیتی در استان دیالی از شکست خوردن طرح اشغال بغداد از سوی تروریست های وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام خبر داد.

 

شرق پرس:  مهر به نقل از پایگاه المصدرنیوز نوشت: یک منبع امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات دجله در دیالی از خنثی سازی طرح ورود تروریستهای داعش به بغداد و اشغال آن از طریق دیالی پرده برداشت.

این منبع بیان کرد: تروریستها قصد داشتند که پس از اشغال صلاح الدین و نینوا با تسلط بر دیالی و تقویت حضور خود در این استان بغداد را به اشغال درآورند اما نیروهای امنیتی به همراه عشایر این طرح را خنثی کردند و مقاومت آنها تروریستها را مجبور به فرار به خارج شمال دیالی و تکریت کرد.

منبع مذکور اعلام کرد: نیروهای عملیات دجله بر مناطق بعقوبه و مناطق اصلی دیگر مسلط هستند هر چند که برخی از تروریستها به شکل جزیی در منطقه حضور دارند اما به زودی تمامی مناطق تحت کنترل در می آید.

 

/انتهای خبر