همانند گذشته، برخی از دوستداران اپل چندین روز پیش از آغاز فروش محصولات جدید شامل آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس در برابر فروشگاه های این شرکت صف کشیده بودند.

 

 

فروش موبایل های هوشمند جدید اپل شامل آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس در کشورهای مختلف آغاز شده است. همانند گذشته، برخی از دوستداران اپل چندین روز پیش از آغاز فروش محصولات جدید در برابر فروشگاه های این شرکت صف کشیده بودند. همچنین، آی‌فون ۶ رکورد جدیدی را در زمینه ثبت پیش سفارش طی یک روز به ثبت رساند.

 

 

ifhon

 

 

ifhon1

 

به گزارش شرق پرس، اپل سرانجام سنت شکنی کرده و به جای نمایشگرهای کوچک در محصولات جدید خود از نمایشگرهای ۴.۷ اینچی برای آی‌فون ۶ و ۵.۵ اینچی برای آی‌فون ۶ پلاس استفاده کرده است. پردازنده دو هسته ای اپل A8 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی شش هسته ای PowerVR GX6650 در این موبایل های هوشمند به کار گرفته شده اند. 

 

نمایشگر ۴.۷ اینچی آی‌فون ۶ دارای وضوح ۱۳۳۴×۷۵۰ پیکسل و نمایشگر ۵.۵ اینچی آی‌فون ۶ پلاس از وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل سود می برد. هر دو مدل دارای یک گیگابایت رم بوده و امکان انتخاب فضای ذخیره سازی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت برای آنها وجود دارد. اگرچه موبایل های هوشمند جدید اپل همچنان به دوربین های ۸ مگاپیکسلی مجهز هستند اما ویژگی هایی مانند فیلمبرداری با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و لرزشگیر تصویر اپتیکال که در آی‌فون ۶ پلاس استفاده شده آنها را در کورس رقابت با موبایل های هوشمند دیگر نگه می دارد. 

عصر ایران