احمدی گفت : بحران شیوع کرونا، لزوم جوانگرایی و بروزسانی برنامه های مختلف حوزه جوانان را مشهود ساخت ...

به گزارش شرق پرس امیرعباس احمدی با اشاره به در پیش بودن تابستان و نیاز جدی به برنامه ریزی درخصوص اوقات فراغت جوانان توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف گفت: شیوع ویروس کرونا و محدودیت های حاصل از آن می طلبد که برنامه ریزی های دقیق تر و تخصصی تری برای این ایام داشته باشیم چراکه محدودیت در بکارگیری از اماکن تفریحی و ورزشی قطعی است.

 

وی لزوم بروزرسانی برنامه های اوقات فراغت را مورد تاکید قرار داد و افزود؛ وظیفه داریم که مباحث فرهنگی در برنامه ریزی ها را لحاظ کنیم و می‌دانیم افراط جوانان در استفاده از فضای مجازی، بازی‌های رایانه ای و خانه نشینی می تواند برای سلامتی جسمی و روحی جوانان و جامعه آسیب زا باشد که باید جوانب مختلف این موضوع دیده شود.

 

رئیس مجمع جوانان استان مازندران جوانگرایی در مدیریت را در چنین بحران هایی تاثیرگذار دانست و گفت : این واقعیتی است که طرح شعاری جوانگرایی و حمایت از جوانان در سال‌های اخیر آنقدر تکرار شده که معرفی و شناخت مدیران جوانگرا و عملگرا در این زمینه را دشوار می سازد، اما به عنوان یک جوان و در مدت خدمت بعنوان رئیس مجمع جوانان شاهد نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به جوانان و جوانگرایی مدیریتی در مجموعه های تحت امر بوده ام. و انصافا در سال‌های اخیر نیز شاهد بکارگیری از مدیران جوان، کاربلد و با دانش در سطوح مختلف مدیریتی حوزه ورزش و جوانان هستیم.

 

احمدی در تکمیل صحبت هایش بیان داشت؛ توجه به جوانان و حضور مدیران جوان در هر جایگاهی سبب شد مدلی از مدیریت شفاف، کارآمد، خلاق و پیگیر در مازندران ارائه گردد که خروجی آن منتفع شدن استان، از خدمات و اقدامات موثر مدیریت خلاق و پرانرژی جوانان است و معتقدم جوانگرایی در دوره مدیریت حاج حبیب حسین زادگان کاملا ملموس بوده است.