شهردار گلوگاه پس از 9 ماه از آغاز فعالیت از سمت خود استعفا داد و رئیس شورای شهر گلوگاه، نداشتن مسکن را از جمله دلایل استعفای ترابی اعلام کرد

به گزارش شرق پرس گویا عدم درآمد پایدار و مشکلات اقتصادی مجموعه شهرداری گلوگاه موجب می شود علی رغم اینکه بسیار از افراد تکاپوی زیادی برای رسیدن به کرسی شهرداری این شهر دارند اما پس از نشستن همای سعادت بر شانه های شان و مطلع شدن از وضعیت واقعی شهرداری، خیلی زود عطای آن را به لقایش می بخشند و عزم خداحافظی می کنند.

محمدرضا ترابی شهردار سابق گلوگاه یکی از این نمونه ها بود که اعضای شورای شهر، زمان زیادی را نیز صرف آوردنش به این شهر کردند، اما به استناد گفته های خادملو رئیس شورای شهر گلوگاه، وی بدلیل عدم تامین مسکن و تحصیلات فرزندانش استعفا کرده است!.

گرچه شاید این ظاهر ماجرا باشد و در پس این استعفا رازهای مگوی دیگر وجود داشته باشد اما اگر بنا را اظهارات رئیس شورای شهر هم قرار دهیم خود نشان از وضعیت نامناسب زیرساختی شهرداری این شهر است که ظاهراً در سالهای اخیر جز در جذب و وارد کردن نیروهای بیشمار و فربه سازی سازمان این نهاد که ثمره آن مشکلات اقتصادی فعلی است، دستاورد قابل توجه دیگری دیده نمی شود.

البته شورای شهر نیز طبق رسم همیشگی این سالها، برای چندمین بار نیز از آقای شعبان خواجوی خواست تا سرپرستی شهرداری گلوگاه را بعهده گیرد.

حسین خادملو پس از استعفای ترابی در گفتگو با  مهر، مشکلات پیش رو در تحصیل فرزندان و نداشتن مسکن را مهمترین دلیل استعفای شهردار پیشین شهر گلوگاه عنوان کرد و با تشکر از خدمات ۹ ماهه محمدرضا ترابی شهردار پیشین گلوگاه افزود: تعامل مناسبی در این مدت بین شهردار و نیروها وجود داشت و مشکلی در این بخش نداشتیم.

وی گفت: تلاش برای حل مشکلات شهری در حوزه مبلمان شهری و تغییر وضع موجود شهرداری از جمله تلاش‌های انجام شده شهردار گلوگاه در این مدت بوده است.

خادملو، نبود درآمد پایدار در شهرداری و عدم وصول مطالبات از ناحیه ساخت و ساز را مهمترین مشکل در حوزه شهرداری گلوگاه عنوان کرد.

وی ادامه داد: با موافقت استعفای محمدرضا ترابی شهردار پیشین گلوگاه، ” شعبان خواجوی” از کارکنان با سابقه شهرداری گلوگاه، به عنوان سرپرست شهرداری گلوگاه معرفی شد.

رئیس شورای شهر همچنین با اشاره به مشکلات اشتغال به عنوان مهمترین مشکل گلوگاه گفت: با تکمیل پروژه گردشگری توسکا چشمه تا پایان سال جاری و ساماندهی ساحل دریای آرام شهرستان گلوگاه می‌توان به حل مشکل اشتغال جوانان امیدوار بود.