شجاعی گفت: طرح جامع رسانه ها و قانون صدا و سیما از مهمترین طرح های کمیسیون فرهنگی است که بزودی به صحن مجلس ارائه می شود.

شجاعی: کاندیداتوری برای ریاست صدا و سیما را تکذیب می کنمنماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، قرارگرفتنش را جزو شش کاندیدای ریاست احتمالی سازمان صدا و سیما تکذیب کرد.

به گزارش شرق پرس, سید رمضان شجاعی عصر سه شنبه در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی مازندران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قرارگرفتنش جزو لیست ریاست سازمان صدا و سیما بیان داشت: من این خبر را تکذیب می کنم.
 
وی با اشاره به طرح جامع رسانه ها گفت: این طرح در دست تهیه است و از حقوق خبرنگاران حمایت می کند و تکالیفی را نیز برای آنها مترتب می سازد.
 
وی عنوان کرد: این طرح هم اکنون در مراحل نهایی را در کمیسیون فرهنگی در حال طی است.
 
شجاعی یادآور شد: طرح جامع رسانه ها و قانون صدا و سیما از مهمترین طرح های کمیسیون فرهنگی است که بزودی به صحن مجلس ارائه می شود.
 
وی گفت: بر اساس این طرح پایگاههای اطلاع رسانی و رسانه های مجازی ساماندهی می شوند و اکنون قانون خاصی نداریم که این یکی از اشکالات بویژه در حوزه رسانه های مجازی است.
 
وی درباره نتایج سفر اخیر کمیسیون فرهنگی مجلس به مازندران گفت: نتیجه این شد که از وزرای مربوطه در کمیسیون دعوت کنیم و طرح های در دستگاههای دیگر را مطالبه و در این زمینه تصمیم گیری کنیم.
 
به گزارش مهر, دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی مازندران با ۸۰ غرفه از ۱۴ تا ۱۶ مردادماه دایر است.