جاری شدن سیل در شهرستان دامغان ۱۰ کیلومتر از مسیر جاده دامغان به شاهرود را دچار مشکل و برای مدتی موجب مسدود شدن این محور شد. شرق پرس: این واقعه بامداد سه شنبه در منطقه کلاته حداده، کلاته خوان و مومن آباد دامغان رخ داد و و بر اثر آن چهار دستگاه اتوبوس، سه […]

 

جاری شدن سیل در شهرستان دامغان ۱۰ کیلومتر از مسیر جاده دامغان به شاهرود را دچار مشکل و برای مدتی موجب مسدود شدن این محور شد.

شرق پرس: این واقعه بامداد سه شنبه در منطقه کلاته حداده، کلاته خوان و مومن آباد دامغان رخ داد و و بر اثر آن چهار دستگاه اتوبوس، سه دستگاه کامیون، سه دستگاه سواری و یک دستگاه نیسان از جاده منحرف و دچار خسارت شدند.

مدیرکل دفتر مدیربت بحران استانداری سمنان گفت : دو کیلومتر از این محور که دچار سیل بردگی شد با تلاش نیروهای راهداری و امدادی ساعت چهار ارتباط در آن مجددا برقرار شد.

 احمد طاهری افزود: کار لایروبی و گل روبی از بستر جاده هم اکنون در حال انجام است. وی اضافه کرد: دو دستگاه از اتوبوس ها پس از اقدامات اولیه ادامه مسیر دادند و مسافران دو دستگاه دیگر نیز با سرویس های جایگزین اعزام شدند.

طاهری یاد آور شد: خوشبختانه این سیل تلفات جانی نداشته اما خساراتی به روستاهای کلاته حداده ، کلاته خوان و مومن آباد وارد کرده که در حال بررسی است.

استاندار سمنان بعد از اطلاع از وقوع سیل در منطقه حضور یافته و به بررسی وضعیت سیل و اقدامات نیروهای امدادی پرداخت.
میزان خسارت وارد آمده در منطقه پس از بررسی کارشناسی متعاقبا اعلام می شود.

این حادثه سیل در مسیر جاده تهران ـ مشهد در شهرستان دامغان رخ داده است.

باشگاه خبرنگاران

 

/انتهای خبر