دریافت کد بورسی برای معامله در بورس است در حالی‌که مردم نیازی به کدمعاملاتی ندارند و سود سهام عدالت ازطریق شماره شبا به حساب سهام‌داران واریز خواهد شد...

شرق پرس : عسکر توکلی رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور امروز درباره آخرین وضعیت سهام‌داران  سهام عدالت در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: این روزها خبرهایی شنیده می‌شود و به سهام‌داران تاکید می‌شود که لازم است برای دریافت سود سهام عدالت کدبورسی دریافت کنند.

وی گفت: دریافت کد بورسی برای معامله در بورس است در حالی‌که مردم مسن و روستایی نیازی به کدمعاملاتی ندارند و سود سهام عدالت ازطریق شماره شبا به حساب سهام‌داران واریز خواهد شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور بیان کرد: در روزهایی که شاهد تشدید ویروس کرونا و همچنین اجرای محدودیت تردد هستیم اینکه مردم درگیر حضور در دفاتر پیشخوان و مراجعه به کارگزاری شوند نگران‌کننده است درحالی‌که اصلا لزومی ندارد ولی برخی سهام‌داران تصور می‌کنند اگر به دفاتر و یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنند وضعیت بهتر می‌شود.

توکلی با اعلام اینکه سودهای سهام عدالت از سوی شرکت‌ها در حال واریز شدن است، تصریح کرد: البته مبالغ آن مشخص نیست اما تا اسفند ماه به حساب سهام‌داران واریز خواهد شد.

وی اظهار کرد: با وجود توصیه‌های لازم در ارتباط با پرهیز از فروش سهام عدالت تا قبل از مشخص شدن ارزش واقعی سهام تعداد زیادی برای فروش سهام عدالت اقدام کردند که همچنان تأکید ما هم به سهام‌دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند این است که در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند تا ارزش واقعی سهام مشخص شود.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور در پایان گفت: سهام عدالت در آینده برای امور روزانه، ضمانت نامه بانکی، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که در واقع فرصت بسیار خوبی برای سهام‌داران است که ضرورت دارد از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.