با رفتن دکتر جان بابایی به معاونت درمان وزارت بهداشت، و انتصاب دکتر سیدعباس موسوی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی مازندران, نخستین تغییر مدیریتی در ابتدای کار دولت دوازدهم در استان مازندران رقم خورد...

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد

 

به گزارش شرق مازندران با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قاسم جان‌بابایی بعنوان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد و پس از آن سیدعباس موسوی نیز، با حکم وزیر بهداشت بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد.

 

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بود که جایگزین رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران شده است.

 

تعیین سرپرست برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شاهرود

دکتر سید عباس موسوی دارای دکترای روانپزشکی از دانشگاه مشهد و استادیار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که سرپرستی این دانشگاه را در دولت یازدهم بر عهده داشت، جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد.

دکتر سید عباس موسوی، زاده شهرستان شاهرود با ۴۹ سال سن سابقه معاونت آموزشی دانشگاه شاهرود و فعالیت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان را در کارنامه اش دارد وعلاوه بر طبابت عضو شورای سردبیری مجله علمی -پژوهشی دانش و تندرستی را نیز بر عهده داشت.

 

 دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۵۰۰ عضو هیات علمی و ۲۰ هزار کارمند دارد که ۱۱ دانشکده با افزون بر ۶ هزار دانشجو و ۲۴ بیمارستان دولتی را تحت پوشش دارد.