سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی میاندرود از پلمپ 15 قهوه خانه و سفره خانه سنتی این شهرستان به خاطر عرضه قلیان خبر داد.

 

 

سرهنگ  هادی نصیری فرمانده انتظامی میاندرود از پلمپ ۱۵ قهوه خانه و سفره خانه سنتی این شهرستان به خاطر عرضه قلیان خبر داد.

ghelyan

 

به گزارش شرق پرس  فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود در گفتگو با ایرنا اظهار داشت : این واحدها با اجرای عملیات برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی پلمپ شدند و به پنج واحد دیگر نیز اخطار پلمپ داده شد.

 

 

وی افزود : طرح برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی به منظور افزایش امنیت اجتماعی شهرستان و با هماهنگی مراجع قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

فرمانده انتظامی میاندرود همچنین از توقیف ۴۷ دستگاه خودرو و ۱۲۳ دستگاه موتور سیکلت در دو هفته اخیر در شهرستان خبر داد و گفت: عمده دلیل توقیف آنها عدم رعایت قوانین و مقررات و نداشتن مدارک کافی بوده است.

 

 

سرهنگ نصیری همچنین از دستگیری یک فرد جاعل اسناد خبر داد و افزود : این فرد اسناد و مدارک را به صورت غیرمجاز برابر اصل می کرد که با اطلاع ماموران نیروی انتظامی میاندرود دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

 

وی با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و شروع موج دوم سفرها ، گفت : رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا منجر به بروز تصادفات نشوند.