وی با بیان اینکه مناطق مختلفی در بخش مرکزی این شهرستان مورد اجرای این طرح قرار گرفته‌اند، افزود: بیش از 200گرم انواع مواد مخدر صنعتی و تریاک 62 حلقه سی دی مبتذل همچنین 6 دستگاه گیرنده ماهواره کشف و ضبط شد.

طرح پاکسازی مواد مخدر میاندرود

 

فرمانده انتظامی میاندورود از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس, هادی نصیری در گفت‎وگو با  فارس با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در برخورد با بی‎نظمی و اقدامات مجرمانه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد.

 

 

وی با بیان اینکه مناطق مختلفی در بخش مرکزی این شهرستان مورد اجرای این طرح قرار گرفته‌اند، افزود: بیش از ۲۰۰گرم انواع مواد مخدر صنعتی و تریاک ۶۲ حلقه سی دی مبتذل همچنین ۶ دستگاه گیرنده ماهواره کشف و ضبط شد.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به دستگیری ۶ مجرم در جریان این سلسله عملیات افزود: پلیس در استقرار نظم و امنیت فرهنگی و اجتماعی در شهرستان میاندورود همکاری مناسب مردمی را به عنوان پشتوانه و سرمایه اصلی خود به همراه دارد.

 

 

نصیری اظهار داشت: ۶ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو نیز در روزهای گذشته به دلیل تخطی از قوانین انتظامی مانند همراه نداشتن کلاه ایمنی یا فقدان پلاک و گواهینامه همچنین عدم رعایت سرعت قانونی توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 

 

این مسئول از ادامه برخورد با راکبان موتورسیکلت‎های بی‌نظم در این شهرستان خبر داد و در پایان از همکاری مردم و مسئولان در اجرای برنامه‌های پلیس در این شهرستان قدردانی کرد.