سارقی که در غرب مازندران و در مرخصی از زندان، 12 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو داشت، توسط پلیس نور شناسایی و دستگیر شد ...

شرق پرس : فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو، بررسی موضوع را به صورت ویژه با هدف شناسایی و دستگیری سارق و کشف خودرو در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علی داداش تبار افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه یکی از سارقان حرفه‌ای را در حال تردد با خودروی سرقتی شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با توقیف خودرو، متهم را دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده، زندانی در حال مرخصی بوده، گفت: متهم که نخست منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود، در برابر ادله و اسناد معتبر ماموران انتظامی به ۱۲فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو و فروش کالای مسروقه به یک مالخر حرفه‌ای اعتراف کرد.

سرهنگ داداش تبار از دستگیری مالخر با هماهنگی مرجع قضائی خبر داد و با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و استفاده از قفل پدال و فرمان و قفل‌های الکترونیکی برای پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم خودرو، از شهروندان خواست: نیاز‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه۱۱۰ از پلیس طلب کنند.

فرمانده انتظامی نور گفت:خودروی سرقتی پس از کشف و ضبط با هماهنگی قضائی به پارکینگ و متهم مجدداْ به زندان معرفی شد.