حسین زادگان گفت: میزبانی لیگ کشتی باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۵ از سوی فدراسیون کشتی به شهرستان ساری محول شد.

 

ساری میزبان لیگ کشتی باشگاههای جهان در سال2015

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان در لیگ کشتی باشگاه‌های جهان، گفت: میزبانی لیگ کشتی باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۵ از سوی فدراسیون کشتی به شهرستان ساری محول شد.

 

به گزارش شرق پرس حبیب حسین زادگان در دیدار جامعه ورزش و جمعی از قهرمانان مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: رشته های متنوعی در استان به اوج و شکوفایی رسیده است.

 

وی با بیان اینکه مازندران قابلیت بالایی در حوزه مدال آوری دارد، افزود: این استان در المپیک اخیر در ۱۰ رشته مدال آوری توسط ورزشکاران داشته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه امکانات موجود دستگاه ورزش استان، پاسخگوی نیازهای ورزشی مردم استان نیست، تصریح کرد: باید کمک مسئولان ملی و استانی به ورزش استان بیشتر شود.

 

به گزارش تسنیم, حسین زادگان با بیان اینکه مازندران قهرمان مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان شده است، افزود: کشتی رشته اصلی مردم و قهرمانان مازندران بوده و آمادگی داریم در سال ۲۰۱۵  در مرکز استان برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه ورزش استان در روزهای اخیر به افتخارآفرینی هایی دست یافته است، یادآور شد: پیام معنوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به سه زبان دنیا برای کشورهای حاضر در مسابقات کشتی باشگاه های جهان ارسال کردیم.