سردار میرزایی گفت: پلیس در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را حین سرقت دستگیر کرد که سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۴۰ فقره سرقت سیم برق اقرار کردند

شرق پرس : سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در منطقه خلیل شهر شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، تقویت گشت‌های انتظامی و استفاده از شگرد‌های خاص، ماموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر موفق شدند، رد ۲ سارق سیم برق را در سطح شهرستان شناسایی کنند.

سردار میرزایی گفت: با شناسایی سارقان و با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را حین سرقت دستگیر کردند که این افراد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۴۰ فقره سرقت سیم برق اقرار کردند.
فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شدند از شهروندان خواست با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات انتظامی از طریق سامانه ۱۱۰، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در برقراری نظم وامنیت پایدار در جامعه یاری کنند.