هر گوشه کشور زیبا تایلند پر از جاهای دیدنی و جذاب برای گشت و گذار است. طبیعت جذاب تایلند چشم هر گردشگری را نوازش می‌دهد.

تایلند جزو کشورهای جذاب جهان است که جاذبه‌هایی زیبا و فوق‌العاده دارد. بسیاری از این جاذبه‌های تایلند شناخته شده و برخی نیز ناشناخته هستند. در اینجا به معرفی مکان های زیبای تایلند و معرفی آنها می‌پردازیم و به گردشگران خواهیم گفت که مکان های زیبای کشور تایلند را می توانند از طریق تور تایلند و سفر به این کشور زیبا از نزدیک ببینند.

تایلند، کشور زیبای آسیا جاذبه‌های طبیعی و رویایی دارد که در سراسر جهان بی‌نظیر هستند. سرزمین زیبای بودا و عجایب طبیعی آن، برای هر گردشگری جذاب و خاطره‌انگیز هستند. هر گوشه این کشور زیبا پر از جاهای دیدنی و جذاب برای گشت و گذار است. طبیعت جذاب تایلند چشم هر گردشگری را نوازش می‌دهد. با همراهی با تور تایلند می‌توانید سواحل شنی جذاب و سفید و نخل‌های زیبای آنها را نظاره کنید. این کشور زیبا، از جنگل‌های رویایی، کوه‌های زیبای پوشیده در مه و بناهای تاریخی جذابی برای دیدن دارد.

کوه Phu Chi Fa

این کوه زیبا در تور تایلند با نا کوه مقدس نیز شناخته می‌شود. این کوه در مرز لائوس قرار دارد. بنابراین اگر قصد دیدن این کوه زیبا را دارید باید ابتدا وارد روستایی شوید که کوه در آن واقع شده است. جهت اقامت در این روستا، اقامتگاه‌ها و رستوران‌هایی در نظر گرفته شده است که گردشگران از آنها استفاده می‌کنند از این روستای جذاب تا قله کوه ۷۵۰ متر راه است که پیمودن آن چندان دشوار نیست و امکان استفاده از وسایل حمل و نقل برای رسیدن به قله کوه برای گردشگران در نظر گرفته شده است. این جاذبه طبیعی چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد و بین گردشگران طرفدارانش زیاد است.

دریاچه زمرد سبز تایلند

به گزارش سفر باتو ، جزیره کو فی فی در خلیج مایا، یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی تایلند است.  این جزیره با فیل شهوری که دیکاپریو در آن بازی کرد به شهرت جهانی رسید. با این وصف، آنچه برای گردشگران جذابیت بسیاری دارد دریاچه زمرد سبز در این جزیره است. این دریاچه در نزد تایلندی‌ها به خلیج طلایی شهرت دارد این خلیج زیبا از بکرترین جاذبه‌های تایلند است که صخره‌های سنگی زیبایی آن را فراگرفته و از طریق کانال‌های آبی به دریا وصل می‌شود.

پل Su Tong Pae تایلند

این پل زیبا در استان ما هونگ سون تایلند واقع شده و یکی از جاذبه‌های این استان به شمار می‌رود مسیر کوهستانی که این پل در آن قرار گرفته است راه‌های پر پیچ و خمی دارد. این مسیر توسط روستاییان قدیم ساخته شده است جایی که به این پل اختصاص داده شده از طرف صاحبان مزارع برنج بوده است. این پل زیبا برای مردم محلی تایلند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

دره صخره‌ای Sam Phan Bok

دره صخره‌ای و کوچکی در روخانه واقع شده است که در تایلند با عنوان گرند کنیون نیز شناخته می‌شود. بهترین زمان بازدید از این دره رویایی، فصل‌های بدون بارش سال است. در این فصل، صخره از زیر آب بیرون می‌آید. شکل‌گیری این دره داستان‌های خاص خود را دارد که برای برخی افسانه‌هایی جذاب و برای برخی دیگر، خرافاتی بیش نیستند. به هر حال این دره، طبیعت گردان و علاقمندان خاص خود را دارد.

غار Tham Lot  تایلند

این غار زیبا در شمال تایلند قرار دارد. این غار زیبا متعلق به قبیله‌ای باستانی است در این غار آثاری چون ظروف سفالی و تابوت‌های چوبی پیدا شده است. رفتن به درون غار تنها از طریق قایق‌هایی که از چوب خیزران ساخته شده، امکان‌پذیر است.  بازدیدکنندگان از این غار زیبا آن را بسیار جذاب و رویایی توصیف می‌کنند. با تور تایلند هراه شوید تا جذابیت‌های این کشور زیبا را ببینید.

ساحل Aow Kao Kwai

این ساحل جذاب، جزئ بکرترین سواحل تایلند است که با نام خلیج بوفالو شهرت دارد. این ساحل جذاب در کنار زیبایی کم‌نظیری که دارد، جنگل‌های فوق‌العاده زیبایی را در کنار خود جای داده است. این ساحل رویایی و جذاب برای کسانی مناسب است که قصد دارند از ازدحام گردشگران دور بوده و لحظاتی را جهت استراحت روحی خود، در آرامش، سپری کنند.

جزیره Koh Nangyuan

این جزیره زیبا و رویایی، جزو جاذبه‌های کم‌نظیر در کشور تایلند است.  این جزیره که حاصل فوران آتشفشان بوده از سه بخش تشکیل شده است. در این جزایر، زندگی دریایی و تنوع زیستی برقرار بوده و گونه‌های مرجانی در آنها به چشم می‌ورد پس از گشت و گذار در این ساحل جذاب، چشم‌اندازی رویایی را در مقابل چشم گردشگران به نمایش می‌گذارد.

پارک طبیعت فیل

پارک طبیعت فیل در چیانگ مای است. این پارک زیبا، شعبه‌هایی در پوکت و کوه ساوئی دارد. پناهگاه این حیاط وحش، با داشتن فیل‌هایی جذاب و شاد، برای گردشگران، مکانی بسیار شاد و فرحبش است که روحیه آنها را پر از انرژی می‌کند.  کارکنان این پارک زیبا به گردشگران می‌آموزند که چگونه با فیل‌ها رفتار کنند. این فیل‌های زیبا و رویایی در محیطی طبیعی، نگهداری شده و حمام کردن، بازی و غذا خوردن‌ آنها قابل مشاهده است.

 

هتل میلینیوم هیلتون در بانکوک

اگر چه تایلند به داشتن جاذبه‌های طبیعی شهرت دارد و اکثر توریست‌های آن علاقمندان به طبیعت هستند، اما باید دانست که به همان‌ میزان که طبیعت تایلند، مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت داشته است، مناطق شهری آن نیز زیرسازی شده و آماده پذیرایی برای توریست‌ها شده‌اند. بنابراین می‌توان گفت اقامتگاه‌ها و هتل‌های تایلند از مهم‌ترین جاذبه‌های آن هستند. هتل میلینیوم یکی از آنهاست که با داشتن استخر و بار در پشت بام، چشم‌اندازی زیبا از شهر را به گردشگران ارائه می‌دهد.

با تور تایلند همراه شوید تا تا این جاذبه‌های رویایی را تجربه کرده و از دیدن آنها لذت ببرید.

منابع: