" میهمان خدا " ویژه‌برنامه افطار سیمای تبرستان است که با اجرای رامتین چیت‌سازان و تهیه‌کنندگی رقیه یحیی‌زاده سوژه‌های اجتماعی خاص را مد نظر دارد.

 

 shabake tabarestan4

روابط عمومی شبکه تبرستان اعلام کرد در ماه مبارک رمضان با ویژه‌برنامه‌های افطار، سحر و برنامه‌های متنوع دیگر با روزه‌داران این ماه پربرکت، همراه خواهد بود.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، ” میهمان خدا ” ویژه‌برنامه افطار سیمای تبرستان است که با اجرای رامتین چیت‌سازان و تهیه‌کنندگی رقیه یحیی‌زاده سوژه‌های اجتماعی خاص را مد نظر دارد.

 

 

مدت این برنامه که جزو پر بیننده‌ترین برنامه‌های این ایام است ۷۰ دقیقه است.

 

 

” ضیافت الهی ” جمع‌خوانی و ترتیل قرآن کریم به تهیه‌کنندگی مجید آهنگری هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در امامزاده عباس (ع) شهرستان ساری با حضور مردم به صورت زنده از سیمای تبرستان پخش می‌شود.

 

 

تأمین برنامه سیمای تبرستان نیز برنامه‌های متنوعی را مومنان روزه‌دار مازندرانی در نظر دارد که مجموعه داستانی «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» با موضوع معارفی و ماه مبارک رمضان تنها نمونه‌ای از آن است که هر روز از ساعت ۱۷:۲۰ پخش می‌شود.

 

 

برنامه‌های متنوعی همانند «فیلم‌های سینمایی» هر روز ساعت ۱۵، مستند “اهل ایمان” با موضوع معرفی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت هشت، “حدیث سرو” با پرداختن به زندگی شخصیت‌های بزرگ دینی مانند آیت‌الله بهجت، آیت‌الله شاه‌آبادی و آیت‌الله کوهستانی هر روز ساعت ۱۶، پخش دعای «ابوحمزه ثمالی» هر شب ساعت ۲:۱۵ و سایر برنامه‌های ویژه این ایام و پخش مداحی‌ها و نوحه‌سرایی‌های متناسب با لیالی قدر از دیگر برنامه‌های شبکه تبرستان در این ایام است.

 

 

رادیو مازندران نیز با دست پر به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود و ویژه برنامه افطار با عنوان “بهار دل” به تهیه‌کنندگی محمد برجسته به مدت ۹۰ دقیقه از واحد صدا پخش خواهد شد که نمایش، پاسخ به سؤالات شرعی، در محضر بزرگان و تغذیه پزشکی از بخش‌های این برنامه به نویسندگی مینا اسدالهی است.

 

 

ویژه‌برنامه سحری رادیو نیز با عنوان “شمیم بندگی” به تهیه‌کنندگی علیرضا دهقان با بخش‌های متنوع از جمله رمضان در ادبیات، دعاهای قرآنی، پخش سخنان کوتاه از علامه حسن‌زاده‌آملی درباره اخلاق و عرفان، معرفی ادعیه و تغذیه در سحر به نویسندگی لطف‌الله سعیدی‌فر میزبان شنوندگان سحرخیز خواهد بود.

 

 

نمایش رادیویی “سی فراز از آسمان” در ۳۰ قسمت برگرفته از داستان‌های زیبای قرآنی هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۵:۳۰، مسابقه رادیویی «بشارت» هر روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶، میزگرد «دانشجو» با حضور کارشناس مربوطه و با موضوعات اعتقادی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۱۷، برنامه ترکیبی «بوی باران» از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲ و نمایش “افلاکیان” هر شب از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۴ از دیگر برنامه‌ها در این ایام است که به روی آنتن رادیو مازندران می‌رود./فارس