برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ویژه ماه محرم امسال در شبکه تبرستان مازندران به روی آنتن می‌رود.     به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، با پخش برنامه‌های ویژه محرم‌الحرام صدا و سیمای مرکز مازندران همراه با عزاداران حسینی در سوگ این ایام نشسته است.   «در چند قدمی […]

 

 

زمان پخش "ویژه برنامه های ماه محرم" شبکه تبرستان اعلام شد

برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ویژه ماه محرم امسال در شبکه تبرستان مازندران به روی آنتن می‌رود.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، با پخش برنامه‌های ویژه محرم‌الحرام صدا و سیمای مرکز مازندران همراه با عزاداران حسینی در سوگ این ایام نشسته است.

 

«در چند قدمی خورشید» برنامه‌ای است که به تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه به صورت زنده از سیمای تبرستان پخش می‌شود.

 

مستندهای عاشورایی، آداب و سنن، نغمه‌های عاشورایی، گزارش آیین و تعزیه و بررسی آن با حضور کارشناسان از جمله بخش‌های این برنامه است.

 

پخش «سخنرانی مذهبی» هر روز ساعت ۷:۳۰ دقیقه و سریال «یلدا» ویژه محرم هر شب ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه که تکرار آن روز بعد ساعت ۹:۱۵ دقیقه پخش می‌شود از دیگر برنامه‌ها است.

 

مستند «بهشت در سپیده دم» با توجه به روز شمار محرم هر روز ساعت ۱۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

 

فیلم‌های سینمایی ویژه محرم با عناوین مهمان‌کشی، فرستاده، سایه و خورشید، مقصد، سجده عشق، سهم گمشده، کودکان آب، راه عاشقی، دروازه ساعات، تکیه بر خورشید، شب دهم و روز عزیز هر روز ساعت ۱۵ به روی آنتن رفته و تکرار آن روز بعد ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پخش می‌شود.

 

پخش «مستندهای بومی» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه در برنامه این شبکه استانی جای دارد.

 

صدای مازندران هم با پخش برنامه‌های تولیدی و تامینی در این ایام شور حسینی نمایش رادیویی «مسافران مهتاب» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی مینا اسداللهی را هر روز ساعت ۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌کند که تکرار آن ساعت ۲۳ همان روز به روی آنتن می‌رود.

 

ویژه برنامه «آب و آیینه» به تهیه‌کنندگی فرهاد قلی‌نژاد و محمد برجسته با بخش‌های مختلف از جمله پخش مداحی‌ها و بررسی آداب و رسوم با حضور کارشناسان و پخش نمایش هر شب از ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

ویژه برنامه‌های «صبح امید» جمعه‌ها ساعت ۹ تا ۱۱، «میزگرد هفته» دوشنبه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰، «عشق حسینی» هر شب از ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه، ویژه برنامه «شاخه طوبی» هر شب از ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه، «ماه غریبان» از ساعت سه تا ۳:۳۰ بامداد، «سخنرانی» ویژه محرم هر بامداد از ساعت ۴ تا ۴:۳۰ و پخش مداحی‌های ویژه محرم در میان برنامه‌ها از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای شبکه تبرستان است.