حسین زادگان حضور این تعداد ورزشکار و مربی مازندران در کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی را رکوردشکنی بی‌سابقه در استان برشمرد

شرق پرس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۳۵ ورزشکار مازندرانی و ۴۳ عوامل ورزش استان، متشکل از مربی،سرمربی و داور کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی را همراهی می کنند.
حبیب حسین‌زادگان با اشاره به اینکه با اعلام رسمی فدراسیون جانبازان و معلولان ، ۹ ورزشکار مازندرانی پارا آسیایی نیز به اندونزی سفر می‌کنند افزود: در کاروان آسیایی اعزامی ایران ، ۳۵ ورزشکار، هشت مربی ، یک داور و در کاروان پارا آسیایی ۹ ورزشکار و ۲ مربی از مازندران حضور دارند.
وی این تعداد ورزشکار و مربی مازندرانی در کاروان ورزشی ایران را رکوردشکنی بی‌سابقه در استان برشمرد و از افزایش ۳۵ درصدی حضور ورزشکاران این استان در بازی‌های آسیایی و ۸۰ درصدی حضور در بازی‌های پارا آسیایی خبر داد.
حسین‌زادگان افزود :‌ ورزشکاران این استان از ۱۰ شهرستان در ۱۶ رشته ورزشی آسیایی و از پنج شهرستان در پنج رشته پارا آسیایی به هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند.
به گزارش صداوسیما, بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی ۲۷ مرداد تا ۱۱  شهریور با حضور کشورهای مختلف آسیایی و بازی‌های پارا آسیایی نیز از ۱۴ مهر(۶ اکتبر) تا ۲۱ مهر(۱۳ اکتبر) در ۱۰ ورزشگاه شهر جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.