پس از بررسی شاخص های مورد نظر وزارت ورزش و جوانان، واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به رتبه برتر کشور دست یافت
به گزارش شرق پرس، با اعلام رسمی دکتر احمدی مدیرکل روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به رتبه برتر کشور دست یافت.
همزمان با گرامیداشت هفته روابط عمومی و با بررسی شاخص ها و ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ ادارات کل ورزش و جوانان کشور در موضوع اطلاع رسانی و روابط عمومی، استان مازندران به رتبه برتر دست یافت.
گفتنی است روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، بعنوان ورزشی ترین و پرافتخار ترین استان در افتخارات المپیک تنها در زمان ۶ ماه ۱۲۰۴ خبر در نشریات ، حدود ۲ هزار خبر در فضای مجازی و ۳۰۳ خبر در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل منتشر کرده است و در تولید محتوا و اطلاع رسانی میدانی نیز فعالیت قابل توجهی داشت.
سجاد یگانه ، محمد مبرا ، جعفر جعفری ، سمانه برزگر ، فاطمه واحدی و روجا مفیدیان از همکاران فعال حوزه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران هستند که بارها به جهت تلاش ها و زحمات بی وقفه در امر اطلاع رسانی از سوی مسئولان مختلف مورد تشویق قرار گرفتند.