علیرضا قهاری گفت: قهرمانی تالوی دختران و پسران مازندران دهم بهمن ماه در سالن و رزشی تختی بهشهر برگزار می شود .

 

vosho5

رییس هیات ووشو مازندران گفت : مسابقات قهرمانی تالوی دختران و پسران مازندران به میزبانی بهشهر برگزار می شود .

 

به گزارش شرق پرس, علیرضا قهاری در گفت و گو با ایرنا گفت: این رقابت ها دهم بهمن ماه در سالن و رزشی تختی برگزار می شود و نفرات برتر رده های سنی گوناگون برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد .

 

وی بیان کرد : رقابت های دختران صبح روز جمعه و مسابقات پسران عصر همان روز برگزار می شود و با نظر کمیته فنی ، نفرات برتر این رقابت ها به اردوی آماده سازی تیم استان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند .

 

رییس هیات ووشو مازندران افزود : مسابقات ووشو قهرمانی زنان کشور از دوم تا هفتم اسفند ماه در کرمانشاه و مسابقات قهرمانی مردان کشور روزهای دهم تا ۱۵ اسفندماه در هرمزگان برگزار می شود .

 

قهاری ادامه داد : ورزشکاران ساندا و تالوی مازندران در رقابت های سال گذشته قهرمانی کشور موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ در بخش های مردان و زنان شدند .

 

وی گفت : در رقابت های امسال هم انتظار کسب مدال های بیشتر از ووشوکاران مازندران و رسیدن به اردوی تیم ملی دور از انتظار نیست .

 

رییس هیات ووشو مازندران بیان کرد : به رغم درخشش ووشوکاران مازندران در رقابت های قهرمانی کشور ، هنوز موفق به پیدا کردن جای ثابت در ترکیب تیم ملی نشده ایم که باید از همه توان و ظرفیت خود برای رسیدن به این آرمان بزرگ استفاده کنیم .