رضا یزدانی کشتی گیر پر افتخار استان, ملقب به پلنگ مازندران به عنوان قهرمان قهرمانان سال ۹۲ ورزش مازندران انتخاب شد.   به گزارش شرق پرس، آیین تجلیل از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی استان مازندران شامگاه یکشنبه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در ساری برگزار و رضا یزدانی دلاورمرد کشتی ایران […]

 

رضا یزدانی کشتی گیر پر افتخار استان, ملقب به پلنگ مازندران به عنوان قهرمان قهرمانان سال ۹۲ ورزش مازندران انتخاب شد.

 

به گزارش شرق پرس، آیین تجلیل از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی استان مازندران شامگاه یکشنبه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در ساری برگزار و رضا یزدانی دلاورمرد کشتی ایران و جهان به عنوان قهرمان قهرمانان سال ۹۲ ورزش مازندران انتخاب شد.

احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه این مراسم گفت: در این مراسم با حضور مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان و مدیران ارشد استانی از ۱۱۰ قهرمان مدال آور جهانی و آسیایی تجلیل شد.

وی با اشاره به رشد و پیشرفت ورزش استان در سال قبل گفت: کسب ۲۳۱ مدال رنگارنگ در سال ۹۲ بسیار کم نظیر بود.و این افتخارآفرینی امسال نیز ادامه دارد بطوری که هم اکنون نیز از ابتدای سال تا کنون ۱۰۱ مدال جهانی، آسیایی و بین الملل و جهانی کسب شد.

به گزارش مهر، رضا یزدانی کشتی گیر آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم کشورمان بوده که تاکنون در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی درخشیده است.

 

/انتهای خبر