فرماندار نکا ادامه داد: برخی از روابط عمومی در بیان عملکردها و برنامه‌ریزی‌ها ضعیف عمل می‌کنند که باید برای رشد و بالندگی سازمان تلاش مستمر بیشتری انجام شود.     به گزارش شرق پرس، علی رجبی در جلسه شورای روابط عمومی این شهرستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها حافظ دستگاه‌های اداری و پل ارتباطی بین […]

 

فرماندار نکا ادامه داد: برخی از روابط عمومی در بیان عملکردها و برنامه‌ریزی‌ها ضعیف عمل می‌کنند که باید برای رشد و بالندگی سازمان تلاش مستمر بیشتری انجام شود.

   

به گزارش شرق پرس، علی رجبی در جلسه شورای روابط عمومی این شهرستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها حافظ دستگاه‌های اداری و پل ارتباطی بین مردم و سازمان خود هستند، افزود: روابط عمومی‌ها باید در انعکاس عملکرد دستگاه‌ها، اخبار و اطلاعات همکاری همه‌جانبه داشته باشند.

وی گفت: تیمی کار کردن از مسائل مهمی است که باید در شورای روابط عمومی مورد توجه قرار گیرد تا بازده مناسب و مفیدی داشته باشد.

فرماندار نکا ادامه داد: برخی از روابط عمومی در بیان عملکردها و برنامه‌ریزی‌ها ضعیف عمل می‌کنند که باید برای رشد و بالندگی سازمان تلاش مستمر بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه سایت فرمانداری نکا نیز به‌روز نیست، یادآور شد: در این ‌ارتباط‌ نیز باید با تجهیز مناسب امکانات، سایت قوی و کارآمد برای فرمانداری آماده شود.

رجبی در ادامه از روابط عمومی‌ها خواست تا در سال جدید کار با عزم ملی و مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهند و عملکردها سازمان خود را به مردم انعکاس دهند.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان نکا نیز در این جلسه اظهار داشت: روابط عمومی نقش بسیار حساس در سازمان است چرا که باید روند حرکت در سازمان متبوع خود توجه ویژه داشته و از سوی دیگر فعالیت‌ها را به مردم و جامعه منعکس کند.

مصطفی باقری از ‌روابط عمومی به عنوان یک واحد پویا یاد کرد که سازمان بدون روابط عمومی پویا موفق و اثر‌بخشی نخواهد داشت.

وی همچنین با اظهار گلایه‌مندی از نبود وجود پست روابط عمومی در ادارات و عدم همکاری بعضی از اعضای شورای روابط عمومی با دبیرخانه روابط عمومی گفت: برخی از روابط عمومی‌ها همکاری لازم را با فرمانداری و دستگاه‌ها ندارند که باید در سال جدید با برنامه‌ریزی بهتری وارد شوند.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه با برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی محسن سلطانی از شهرداری‌ با ۲۵ رای، حسن لطفی از آموزش و پرورش با ۲۱ رای، هادی عاشوری از سازمان تبلیغات اسلامی با ۲۰ رای، هاشم بالویی از دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳ رای، مهدی عرب از شرکت گاز با ۱۱ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

‌مریم عشیری از هلال احمر ‌با ۱۰ رای و رحمانی ملکی از منابع طبیعی با ۹ رای به عنوان اعضای علی‌البدل و از بین خبرنگاران مریم نظری به عنوان رابط خبری دبیرخانه شورای روابط عمومی از سوی خبرنگاران انتخاب و معرفی شدند.