نمایندگان مجلس در جلسه فشرده روز گذشته به چهار وزیر پیشنهادی دولت رای اعتماد دادند تا به ترمیم کابینه دولت کمک کنند
شرق پرس: علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه شب گذشته مجلس و پس از بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی، آغاز رای‌گیری برای صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی را اعلام کرد.
لاریجانی همچنین از اعضای دولت و نمایندگان تشکر کرد و در ادامه وزرای پیشنهادی و نمایندگان دولت جلسه علنی مجلس را ترک کردند.  همچنین پس از توزیع کارت‌های رای‌گیری بین نمایندگان، نمایندگان سه فراکسیون سیاسی مجلس برای شمارش آرا به هیات رئیسه فرا خوانده شدند.
دژپسند بعنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی رای اعتماد گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نوبت بعدازظهر جلسه علنی قوه مقننه، فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی را با با ۲۰۰ رای موافق، ۵۰ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی انتخاب کردند.
شریعتمداری بعنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نوبت بعدازظهر جلسه علنی قوه مقننه، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با ۱۹۶ رای موافق، ۶۳ رای مخالف و  ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ نماینده حاضر در جلسه به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب کردند.
محمد اسلامی بعنوان وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد گرفت
نمایندگان مجلس بعد از بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی در دو شیفت ظهر و شب با ۱۵۱  رای موافق و ۹۸ رای مخالف و ۸ رای ممتنوع از مجموع ۲۶۵ نماینده حاضر در مجلس به اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی رای اعتماد دادند.

رحمانی بعنوان وزیر صنعت رای اعتماد گرفت

نمایندگان مجلس در جلسه علنی بعدازظهر و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با ۲۰۳ رای موافق، ۴۲ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۶۵ رای ماخوذه به رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت رای اعتماد دادند.  شهریاری و یوسف نژاد به عنوان موافق و محمود صادقی و احمد بیگدلی به عنوان مخالف وی صحبت کرده بودند.  رضا رحمانی در دوره پیش رییس کمیسیون صنایع مجلس و در سال‌های اخیر نیز قائم مقام وزیر صنعت بوده است.