رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بهشهر در اين خصوص افزود: از آنجا که شهرستان بهشهر داراي هنرمندان زيادي در بخش هنرهاي مختلف تجسمي و صنايع دستي است، لذا لازم ديديم تا براي حمايت از اين عزيزان و ايجاد انگيزه براي پيشرفت در ادامه فعاليت هايشان، بازاري را به صورت هفتگي در شهرستان داير کنيم

 

bazar-honar51

رییس اداره ارشاد بهشهر از برپائی نخستین بازار هفتگی هنر در بهشهر خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس  به نقل از آریا,  علی اصغر باباکوهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر گفت:  ما با هدف حمایت از فرهنگ و هنر بومی و اسلامی و همچنین عرضه مستقیم صنایع دستی بومی و محلی ، اقدام به افتتاح بازار هفتگی در این شهرستان کردیم.

 


علی اصغر باباکوهی اشرفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر در این خصوص افزود: از آنجا که شهرستان بهشهر دارای هنرمندان زیادی در بخش هنرهای مختلف تجسمی و صنایع دستی است، لذا لازم دیدیم تا برای حمایت از این عزیزان و ایجاد انگیزه برای پیشرفت در ادامه فعالیت هایشان، بازاری را به صورت هفتگی در شهرستان دایر کنیم.

 


وی افزود: این بازار، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی هنری بصیرت واقع در خیابان شهید مطهری (فرودگاه) برپا می شود.
باباکوهی اشرفی خاطر نشان کرد: بازار هفتگی هنر در بهشهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر و نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تدارک دیده شده است.

 


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: مراسم افتتاح این بازار، روز دوشنبه ۱۱دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری بصیرت با حضور مسئولان و هنرمندان و علاقمندان به هنر شهرستان برگزار شد که الحمدلله با استقبال گرم مردم و هنرمندان مواجه شد.

 


این مسئول فرهنگی و هنری شهرستان بهشهر اذعان داشت: خرید صنایع دستی و محصولات هنری و بازدید از بازار هنر، برای عموم آزاد است.