این راهپیمایی بعد از نماز جمعه از مقابل مسجد جامع سنندج در خیابان امام (ره) آغاز و در میدان انقلاب این شهر ، به پایان رسید.

 

 

فریاد تنفر و انزجار از جنایات گروهک تکفیری تروریستی داعش و حمایت از مردم مظلوم کوبانی امروز جمعه در سنندج طنین انداز شد و نمازگزاران بعد از اقامه نماز در دفاع از مردم کوبانی راهپیمایی کردند.

 

 

شرق پرس: این راهپیمایی بعد از نماز جمعه از مقابل مسجد جامع سنندج در خیابان امام (ره) آغاز و در میدان انقلاب این شهر ، به پایان رسید.

 

عبدالمحمد زاهدی استاندار، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج، علیرضا آشناگر معاون سیاسی امنیتی استاندار، سید احسن علوی و سالار مرادی دو نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران و جمعی از مسوولان نظامی، انتظامی و اداری در این راهپیمایی شرکت داشتند.

 

اقشار مختلف مردم امروز با در دست داشتن پلاکارد، پارچه نوشته و دست نوشته هایی جنایات داعش را محکوم کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم کوبانی اعلام نمودند.

 

کوبانی تنها نیست، زنده باد زنان و مردان مقاوم کوبانی، داعش جنایت می کند ترکیه حمایت می کند، شنگال و کوبانی جنایت انسانی، مرگ بر تروریست و تروریسم، ترکیه عربستان خجالت خجالت، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دیگر مضامین پلاکاردها و دست نوشته های راهپیمایان سنندجی بود./ایرنا