حسن صفري بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شوراي ترافيك بهشهر افزود: متاسفانه بريدگي پيشوا در داخل شهر بهشهر ازجمله نقاط حادثه خيز شهرستان است كه بايد اصلاح بريدگي در اين نقطه انجام شود تا از بروز حادثه هاي بعدي جلوگيري شود.

 

رئیس پلیس راه بهشهر گفت: بریدگی پیشوا و ۲۲ بهمن دو نقطه حادثه خیز بهشهر هستند که باید در جهت اصلاح این بریدگی ها و جلوگیری از بروز حوادث جلوگیری شود.

 
 
به گزارش شرق پرس حسن صفری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک بهشهر افزود: متاسفانه بریدگی پیشوا در داخل شهر بهشهر ازجمله نقاط حادثه خیز شهرستان است که باید اصلاح بریدگی در این نقطه انجام شود تا از بروز حادثه های بعدی جلوگیری شود.
 

وی اظهار داشت: به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم و کار کارشناسی متاسفانه در این نقطه تا کنون ۲ فوتی موتورسیکلت و ۶ مورد جرحی داشته ایم که دو نفر از این افراد در کما به سر می برند.

 

 

رئیس پلیس راه بهشهر با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز و ارائه کار کارشناسی می تواند از وقوع حادثه جلوگیری کند یادآور شد: امیدواریم با ارائه کارشناسی های لازم این دو نقطه حادثه خیز در شهر بهشهر که حادثه هیا مختلفی را در پی داشته است اصلاح شود.

 

 

صفری در ادامه با اشاره به تعیین تکلیف در رابطه با پل هوایی بهشهر افزود: متاسفانه علی رغم وجود پل هوایی شاهد عبور و مرور عابرین از زیر پل هوایی هستیم که باید در این راستا یا پل برداشته شود و یا اینکه استفاده شود.

 

 

وی گفت: برای استفاده از این پل هوایی باید ایمن سازی های لازم انجام و در صورت ممکن نسبت به پله برقی کردن آن اقدام شود تا افراد مسن و بیمار نیز به سهولت از این پل استفاده کنند.

 

 

صفری ادامه داد: همچنین فنس کشی ۵۰۰ متر قبل و بعد از پل هوایی از نیازهای مهم و ضروری است که متاسفانه در حال حاضر این مهم رعایت نمی شود و به دلیل باز بودن بلوار رفت و آمد به راحتی انجام می شود.

 

 

شهردار بهشهر نیز در سخنانی گفت: در بریدگی پیشوا متاسفانه علی رغم وجود آرام ساز و علائم و تابلوهای هشدار دهنده، مشکل از جانب رانندگان است که با وجود همه علائم هشدار دهنده تصادف ایجاد می شود.

 

 

حمید آزموده ادامه داد: برای کاهش تلفات و جلوگیری از خطرات بعدی، اصلاح هندسی در این نقطه انجام می شود تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

 

 

وی گفت: خوشبختانه شهرستان بهشهر از جمله شهرهای استان با بار ترافیکی روان است و معطلی مردم در ترافیک نداریم و اصلاح برخی از نقاط حادثه خیز و رفع برخی موانع از مسائلی است که در دستور کار قرار دارد و به زودی عملیاتی می شود.