با حضور سرپرست فدراسیون ووشو و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، انتخابات هیات ووشو استان مازندران برگزار و آقای مهدی خلیلی سوادکوهی با کسب 12 رای توانست برای 4 سال کرسی ریاست این هیات را در اختیار گیرد
به گزارش شرق پرس، صبح روز پنجشنبه ۸ خرداد، مجمع عمومی انتخابات هیات ووشو استان مازندران با حضور دکتر خسروی سرپرست فدراسیون ووشو، حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، شاملی سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی برگزار شد و اعضای مجمع انتخابات با ۱۲ رای از ۱۷ رای ماخوذه به آقای مهدی خلیلی سوادکوهی اعتماد کردند. سیدغفار قریشی گله کلائی دیگر کاندید حاضر بود که ۵ رای اعضای مجمع را کسب کرد.
دکتر خسروی سرپرست فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در جمع اعضای حاضرگفت : این یکی از بهترین مجمع های انتخاباتی بود که بصورت کامل و با حضور حداکثری اعضا برگزار شد و در این راستا از مدیرکل محترم ورزش و جوانان مازندران و همکاران ایشان که برای برگزاری این مجمع تلاش کردند سپاسگزاری می نمایم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تشکر از زحمات آقای قریشی رئیس اسبق هیات ووشوی مازندران افزود؛ از رئیس جدید هیات ووشو استان مازندران هم توقع داریم در اسرع وقت نسبت به ابلاغ انتصاب روسای همه ی شهرستان های استان اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد تشکیلاتی قوی برای توسعه این ورزش در سراسر استان پهناور مازندران باشیم.
دکتر خسروی مازندران را قسمتی از زندگی خود توصیف کرد و بیان داشت؛ ورزشکاران این استان موجب افتخار ورزش کشور هستند و از دیدن اینهمه افتخار و بزرگی در ورزش مازندران به وجد می آئیم.
وی در پایان صحبت هایش با تبریک به آقای خلیلی سوادکوهی افزود؛ بنیه اصلی هر فدراسیون هیات های استانی و ورزشکاران آن رشته ورزشی هستند و این نشان می دهد که وظیفه روسای هیات ها در جهت پیشرفت هر رشته، سنگین و بسیار مهم است. لذا در کنار توجه کافی و همه جانبه به اعتلای ورزش ووشو، تعامل با همه ی پیشکسوتان و فعالان این ورزش مورد انتظار است.
حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تبریک به رئیس جدید هیات ووشو بدلیل کسب رای اعتماد از مجمع انتخابات ، از حضور دکتر خسروی در مازندران تشکر کرد و گفت : این استان بدلیل پتانسیل های کم نظیر و توانمندی در ورزش ، شایسته توجه ویژه است و امیدواریم با حمایت از ووشوی مازندران جایگاه این ورزش بیش از پیش ارتقاء یابد.
وی انتخابات را مرجع مهم در تعیین رئیس هیات های ورزشی دانست و بیان داشت؛ انتخاب افراد شایسته موجب ارتقاء و پیشرفت هر رشته ورزشی خواهد شد و وظیفه ما جلوگیری از انشقاق و تفرقه است و باید در جهت همدلی در ورزش تلاش کنیم.
وی با تبریک به آقای خلیلی سوادکوهی به جهت کسب رای از مجمع و آرزوی موفقیت و تشکر از زحمات آقای قریشی رئیس اسبق هیات ووشو گفت : اکنون دیگر رقابت ها پایان یافت و باید برای توسعه ووشو مازندران با بهره گیری از ظرفیت همه ی اعضاء مجمع، پیشکسوتان و ورزشکاران تلاش کرد.