نماینده قم در مجلس با تایید پس گرفتن امضای برخی نمایندگان مجلس در مورد سئوال از رئیس جمهور گفت : علی رغم اینکه این بار از نمایندگان تعهد گرفتیم که پای امضای خود بمانند،‌ باز هم امضای خود را در لحظات آخر پس گرفتند.

شرق پرس: حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : زور دولت زیاد است و باز هم با تهدید و تطمیع توانست امضاها را از حد نصاب بیاندازد.

وی در ادامه افزود؛ نماینده‌ای می‌گوید که دو تن از استاندارن به خانه‌ام آمدند و آن قدر اصرار کردند که کلافه شدم و در نهایت وادارم کردند که امضای خود را پس بگیرم.

ذوالنوری گفت: معتقدیم که امضاهای سوال از رئیس جمهور دستکاری شده و تعداد آن کم نشده است، هنوز هم تعداد امضاهایی که وجود دارد، از حد نصاب بالاتر است و هرچه امضا روز گذشته پس گرفتند باطل و تقلب است.

نماینده قم با اشاره باینکه فردا انتخابات هیات رئیسه برگزار خواهد شد تاکید کرد: انتخابات هیات رئیسه مجلس قطعا بر عدم اعلام وصول سوال از رئیس جمهور تأثیر دارد به علت آنکه هیئت رئیسه چندین بار قبل هم سوال از رئیس جمهور را از دستور کار خارج کرده بود.

حجت الاسلام ذوالنوری در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه این بار از نمایندگان تعهد گرفتیم که پای امضای خود بمانند،‌ باز هم امضای خود را در لحظات آخر پس گرفتند.