دکتر میراحمدی امام جمعه گلوگاه در دیدار اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی با اشاره به اهمیت نماز جمعه و جایگاه آن حضور جوانان و نوجوانان را در این عبادت الهی- سیاسی خواستار شدند.

anjoman-galogah2 

 

به گزارش شرق پرس شامگاه چهارشنبه  اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان گلوگاه نشست صمیمانه ای را با امام جمعه شهرستان گلوگاه در محل دفتر ایشان برگزار کردند.

 

 

دکتر میراحمدی امام جمعه  گلوگاه  با اشاره به اهمیت نماز جمعه و جایگاه آن  حضور جوانان و نوجوانان را در این عبادت الهی- سیاسی خواستار شدند.

 

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود ضمن تاکید بر جایگاه ویژه نمازجمعه به دانش آموزان توصیه کرد  برای هدایت صحیح و موفقیت در راه ولایت و رهبری قرار بگیرند. ایشان در ادامه  جوانان و نوجوانان را دعوت به حضور گسترده  در فعالیت های دهه فجر کرد و در پایان  برای همه آنان آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

 

در  ابتدای این نشست صمیمی  آقای مهدی هاشم زاده به نمایندگی از دیگر اعضا شرح مختصری از کارکردهای اتحادیه انجمن اسلامی ارائه دادند و دیگردانش آموزان نیز  آمادگی خود را برای همکاری بیشتر جهت پیشبرد اهداف انقلاب اعلام کرده و تصریح کردند در نماز جمعه نیز حاضر به ایفای نقش خواهند بود.

 

 

anjomam-galogah1