محمدتقی نورزاد اظهار داشت: کارخانه کمپوست شرق مازندران واقع در فاز دوم شهرک صنعتی برای راه‌اندازی بدون احتساب دستگاه «ویندرو» نیاز به دو میلیارد تومان اعتبار دارد. به گزارش شرق پرس, سومین جلسه شورای اداری این شهرستان، امشب در سالن اجتماعات فرمانداری با تلاوت قرآن، پخش سرود ملی و مداحی به‌مناسبت اعیاد شعبانیه […]

 

فرماندار بهشهر نورزاد

 


محمدتقی نورزاد اظهار داشت: کارخانه کمپوست شرق مازندران واقع در فاز دوم شهرک صنعتی برای راه‌اندازی بدون احتساب دستگاه «ویندرو» نیاز به دو میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش شرق پرس, سومین جلسه شورای اداری این شهرستان، امشب در سالن اجتماعات فرمانداری با تلاوت قرآن، پخش سرود ملی و مداحی به‌مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد.

فرماندار بهشهر و رئیس جلسه در سخنانی از پروژه‌های مهم شهرستان مانند کارخانه کمپوست، جاده بندر امیرآباد به رستم‌کلا، و جاده دسترسی به بخش کوهستانی گفت که این پروژه‌ها در حال انجام و بعضاً با مشکلات اعتباری مواجه هستند.
 تصریح کرد: برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست، بدون احتساب هزینه خرید دستگاه «ویندرو»، به دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی درباره وضعیت جاده دسترسی به بخش کوهستانی یانه‌سر، گفت: زیبنده شهرستان ما نیست که برای رفتن به بخش بالادست باید از شهرستان دیگری عبور کنیم. اکنون ۸۰ کیلومتر از جاده کوهستانی بهشهر توسط پیمانکاران در حال ساخت است که ۲۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

به گزارش فارس, فرماندار بهشهر همچنین درباره جاده رستمکلا به بندر امیرآباد، اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده، سازمان بنادر و کشتیرانی با اعتبارات داخلی به میزان ۱۱ میلیارد تومان این پروژه را تکمیل و به راه و شهرسازی تحویل خواهد داد.

/انتهای خبر