روحانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به حمایت از 60 میلیون نفر در بسته های حمایتی اظهار کرد : در آستانه ماه عبادت ماه رمضان هستیم و امیدواریم از این ماه مبارک همه ما بتوانیم استفاده کنیم.

شرق پرس : حسن روحانی با اشاره به تصویت بسته حمایتی ماه رمضان در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهارداشت: ۶۰ میلیون نفر از این بسته استفاده خواهند کرد. ماهیانه بسته معیشتی پرداخت می‌شود و مقرر شد یک نوبت هم در روزهای اول ماه رمضان پرداخت شود . همچنین تغیییری در سقف بودجه در موارد ضروری کرونایی لازم بود که امروز آن را تصویب کردیم که به آن هم عمل می‌شود.

رییس جمهور افزد: در زمینه افرادی که وام گرفتند با مقرراتی که اعلام می‌شود، مهلتی به آنها برای پرداخت تا پایان سال۹۹ داده بودیم که شش ماه هم آنرا تمدید کردیم که این هم برای مردم توضیح داده می‌شود.

روحانی تاکید کرد: رعایت پروتکل‌ها و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است و باید با نقض کنندگان پروتکل‌ها برخورد قاطع کنیم. مراکز بهداشتی هم در این شرایط سخت باید آمادگی بیشتر برای پذیرایی داشته باشند و واکسن بیشتر وارد کنیم و از ساخت واکسن باز هم حمایت کنیم.